דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מזמין על עצמי את האור

מזמין על עצמי את האור

Laitman_2011-07-10_6163_w.jpg

חכמת הקבלה, שהיא החלק הפנימי של התורה, נבדל מכל יתר המדעים והידיעות של האנושות, שאותם גילינו ושעוד עתידים לגלות, בכך שאנחנו מקבלים גישה לניהול האור העליון, בכך שמזמינים אותו עלינו.כשאנחנו באמת נוכל להפעיל את השפעתו של האור העליון עלינו, ממש על ידי "לחיצת כפתור" ויצירת הדחף שלו, אז זה יהיה הרגע החשוב ביותר עבורנו.זוהי דרך מאוד לא פשוטה ללימוד ולהבנת הכלי של השיטה הרוחנית.

זה נקרא "גלות מצרים", כשאתה רואה עד כמה חסרה לך השפעתו של האור העליון, באיזה אופן אתה יכול להזמין אותו מתוכך על ידי התעוררות מיוחדת, שנקראת מ"ן, חיסרון מיוחד, שמכוון דווקא כלפי האור העליון, בהבנה של מה שהוא יכול לשנות בך, בהכרה שרק הוא יכול לעשות את זה. דווקא האנרגיה העליונה הזאת צריכה לשנות בך את האגו שלך, לתכונה הפוכה שאינה קיימת בעולם שלנו ואיננו מבינים "מהי", אנחנו רק מתחילים להרגיש אותו מהחיסרון שלו, מתוך החושך, את האור.

מדוע בעצם אנחנו מרגישים חושך, בו בזמן שכל העולם אינו מרגיש אותו? אנחנו מרגישים אותו מפני שקיים בנו ניצוץ של אור, ומפני שבזה אנחנו מכוונים אליו, בכך שמעלים אותו מעל לאגו שלנו, אנחנו באופן כזה מכוונים את עצמנו למקור האור: למטה נמצא האגו, ולמעלה מעליו נמצא הניצוץ הזה.

אם אנחנו מאוד רוצים שהאגו שלנו יהיה במשהו דומה לניצוץ, אז אנחנו מזמינים את האור, והוא משפיע דרך הניצוץ על האגו שלנו, ואז אנחנו מתחילים להרגיש את השינוי שלו.בניצוץ הזה ישנה ההידמות לאור. דווקא בכך שאנחנו מעלים אותו מעל לאגו, אנחנו מעדיפים להימצא בתכונת האור ולא בתכונות של האגו שלנו.

כאן אנחנו כבר עוברים מעולם של כמות לעולם של איכות, כאשר מעריכים הכול לא בקנה מידה של "זמן, תנועה, מקום", אלא רק בתכונת האור: עד כמה הוא גבוה יותר, טוב יותר וקרוב יותר, שימלא אותנו יותר, ישלוט בנו. זה נקרא לשנות בתוכנו את ה"פרעה" לבורא. כך אנחנו עובדים.

מתוך השיעור הווירטואלי, 08.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האקורד המסיים של השלב הראשון
תשתוקקו ותמצאו!
ניצוץ אחד אינו מספיק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest