ניתוח רוחני

process_poshel_100_wp.gif

הדבר העיקרי בעבודה הרוחנית, זה לכוון את עצמך למטרה בעזרת פרמטרים רבים, בזה שאתה לוקח בחשבון כל מיני תנאים שמסביב, שמובילים אותך דווקא אל המטרה.

בעולם שלנו, זה אותו הדבר. נניח, שאני תותחן שיורה לעבר מטרה רחוקה. אני לא רואה את המטרה הזאת, מפני שהיא נמצאת במרחק של 20 קילומטרים ממני. אני צריך לחשֵב, באיזו כמות של חומר נפץ אני צריך להשתמש ביחס למסה של הפגז, כדי שהוא יגיע למטרה. יחד עם זה, אני צריך להתחשב בלחות האוויר, ברוח, בטמפרטורה ועוד אלפי פרמטרים. בעבר אנחנו השתמשנו בטבלאות, ואילו היום כל זה מחושב על ידי המחשב. זה לא פשוט.

בעולם שלנו אנחנו גם מבצעים כמה יריות ניסוי "של כאילו", מחשבים את הטעויות והסטיות, ורק לאחר מכן יורים.

ואילו בעולם הרוחני זה לא קיים, אנחנו לא יכולים "לירות" ולחשב את הסטייה, האם קלענו בבורא או לא. אנחנו צריכים לקחת בחשבון את כל התנאים. לשֵם כך קיימת הקבוצה וקיימים כל מיני מרכיבים לחישוב כדי להשיג את המטרה. לכן חכמת הקבלה זהו מדע על איך להגיע לאפשרות לגלות בתוכנו תכונה חדשה, תכונה לגילוי הבורא.

לא מספיקה לנו ההשתוקקות קדימה, כי אני הרי לא רואה כלום לפניי. אני נמצא בכזה מצב שאני לא יודע, מה זה אומר "קדימה". לא רואה! יכול להיות שאני אתקדם לכיוון הפוך לגמרי? כל זה נמצא תחת סימן שאלה גדול. אז מה לעשות ?

לצורך זה קיים האגו שלנו, כאשר אנחנו, בזה שדוחפים את עצמנו ממנו, קובעים: "מה זה "לא הוא"?". בדיוק כך, "לא הוא" זה יהיה הבורא. כלומר האגו עובד בכל דבר, חוץ מכיוון אחד, ההפוך לו.

כדי למצוא את המטרה היחידה הזאת, את תכונת ההשפעה והאהבה, שנקראת "בורא", אנחנו דוחפים את עצמנו מהניגודיות. אנחנו לא מכירים אותו, מפני שכל הרצונות שלנו, כולל אהבה והשפעה בעולם שלנו, הם אגואיסטיים ואין להם שום יחס לרוחניות, לתכונת ההשפעה והאהבה האמיתית. אפשר לשכוח את זה, אנחנו בכלל לא בזה, אף אחד מאיתנו ולא בשום צורה!

כדי להוציא אותנו אל העולם הרוחני, לכוון אותנו בצורה הנכונה, קיימים האגו, הקבוצה, הלימוד ובסוף, האור העליון, שמבצע עלינו את "הניתוח הכירורגי" הרוחני הזה. הוא "מנתח" אותנו עם הקרן שלו ומשחרר את הנשמה, בזה "שמוציא אותה לחופשי".

מתוך שיעור מס' 5 בכנס בליטא, 25.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בלעדיך אני לא אשיג את המטרה
בדיקת דיוק הכוונת
כחץ שעף היישר אל המטרה…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest