דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התהליך המורכב של הגדילה הרוחנית

התהליך המורכב של הגדילה הרוחנית

2012-03-25_770_w.jpg

שאלה: בקבוצה שלי כולם רוצים להתאחד, כולם מנסים, משתדלים, אבל לאף אחד לא יוצא שום דבר. ההרגשה הזאת מפריעה לי מאוד להתרכז. אני לא יודע איך לעבור את זה.

תשובתי: התהליך הוא לא פשוט. אפילו בעולם הגשמי שלנו אנחנו לא גדלים בצורה פשוטה. תראה כמה זמן עובר עד שהאדם גדֵל, הופך למבוגר.

בדרך הרוחנית אנחנו צריכים לאסוף המון אבחנות, המון הרגשות.

כל ההרגשות שלנו מבוססות על אכזבות ועל הישגים. אנחנו בו זמנית הולכים "בשתי רגליים": בשמאל ובימין, במינוס ובפלוס. ורק כאשר אנחנו משיגים גודל מסוים, ערך מסוים בין מינוס ופלוס, אז אנחנו יוצאים למדרגה הבאה.

כלומר, צריכים להיות לנו אכזבות גדולות והישגים גדולים, אחרת אנחנו לא נעבור. לכן רק "ההולך בדרך, יתגבר עליה". צריך פשוט ללכת קדימה.

האימונים, התרגולים, שאותם אנחנו מתחילים עכשיו, צריך לערוך אותם ללא הפסקה. אני בטוח שכל אחד מכם יתחיל להרגיש בהדרגה את הופעת האיחוד, הכוח המשותף, שנוצר דווקא על פני ההרגשות ההדדיות שלנו. וזה יתגלה.

פשוט צריך כל הזמן לעבוד על זה! וזוהי השיטה להתפתחות בתוכנו של החיישן הנוסף, של החוש הרוחני. הוא מתפתח דווקא בקבוצה!! רק באופן כזה!

אנחנו עוד נפתח יותר את השיטה הזאת, נעשה אותה יותר מדויקת, מורכבת. אתם תקבלו משימות כאלה. אתם תרגישו, איך שאתם משתנים. אתם יודעים, שכאשר מכינים בצק לעוגה, אז לשים אותו הרבה זמן. כך גם אתם תצטרכו "ללוש" את עצמכם, עד שתצא לכם דמות "אדם" מהתכונות שלכם.

העבודה הזאת צריכה להימשך במשך כמה חודשים. ככל שאנחנו נשאף לזה חזק יותר, כך מהר יותר זה יניב תוצאות. אבל רק כך היא צריכה להיות ממומשת.

כל זה מתואר במקורות שלנו. אני לא אומר שום דבר חדש. פשוט אנחנו מתחילים ביישום הכי רציני ורחב של השיטה הזאת.

וזה שהיום אתם חווים משהו או לא חווים משהו, זה טוב מאוד. אל תשכחו את זה, אבל גם אל תישארו בזה! פשוט תרשמו את זה במחברות שלכם ותלכו הלאה. ואתם תראו איך בהדרגה, מפעם לפעם, המצב אצלכם ישתנה.

ההצטברות של התרשמויות כאלה, בסופו של דבר תיצור בתוככם שׂכל, רגש, שיאפשרו לגלות במשותף את המדרגה הבאה, את כוח הבורא. הוא יתגלה.

אבל בכל מקרה, אפילו שלא הרגשתם שום דבר, את מה שקיוויתם או רציתם להשיג, בכל מקרה אתם עברתם איזה שהם שלבים, דרך איזה שהן הרגשות. וזה כבר הרבה מאוד. צריך להעריך את זה! העיקר, לא לזלזל! כל האבחנות הן חיוניות! אדם חייב לעבור דרכן.

מתוך הסדנה הראשונה בכנס בליטא, 23.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
גדילה בתקופת השובבים
סולם למעלה בצבעים שחור לבן
המחזוריות היא הבסיס של כל החיים על פני כדור הארץ

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest