העלייה מאפס

2012-02-24_5470_w.jpg

היום, על ידי החיבור שלנו אנחנו עושים היסטוריה. הכול קורה אצלנו בפעם הראשונה, מכיוון שעד עכשיו הדורות ירדו מבחינה רוחנית: מגילוי הבורא ל"אדם הראשון", דרך אברהם, משה וכולי ועד הרב"ש. בכללות, התהליך הזה נקרא "ירידת הדורות". ואילו אנחנו לראשונה בהיסטוריה נמצאים במצב של ניתוק כלים מוחלט, ללא שום הכנה מוקדמת. אנחנו מתחילים את העלייה מאפס. השלב של ההתפתחות הקודמת הסתיים. ההשתלשלות מלמעלה למטה, ירידת העולמות, ה"פרצופים" והספירות, שבירת נשמתו של "אדם הראשון", כל זה הסתיים. כמו שאמר בעל הסולם, שמשנת 1995 אנחנו מתחילים את הדרך חזרה. למצב שלנו אין דוגמאות מהעבר, אין מצבים דומים שיורו לנו איך צריך לפעול היום, מכיוון שבדורות הקודמים הייתה איזו הארה, הייתה הרגשה, היה קשר לרוחניות.

מצד אחד אנחנו נמצאים בניתוק מוחלט, ואילו מצד שני יש לנו תמיכה גדולה מלמעלה כדי שנתחיל את העלייה. כל המערכת עוזרת לנו ותולה בנו תקווה גדולה. זאת הסיבה שחלקים של הנשמות השבורות שאין להם שום קשר לרוחניות במשך השנים האחרונות, התחילו להתקרב לרעיון הזה, ולהבין ממנו משהו. כי אנחנו עושים את הפעולות שלנו בהתאם לפעולות הרוחניות, ובכך מעוררים את המאור.

שאלה: מהן הפעולות שאותן צריך לעשות הדור שלנו?

תשובתי: להכיר את המשבר. אנחנו מכירים את המשבר בצורתו הרוחנית, בכך ששואלים את השאלה: "מה הטעם בחיינו", ואילו כל העולם מכיר אותו בצורתו הגשמית, האדם לא מרוצה מהחיים שלו, שזו גם השאלה על מה הטעם בחיים, אלא רק ברמה אחרת, ברמה הגשמית. אנחנו מתחילים את הכול מכך שרואים שאין תשובה למשבר, הן במישור הגשמי והן במישור הרוחני. כך כל האנושות מחולקת לאלה שמשתוקקים ישר אל הבורא ("ישראל"), ולאומות העולם שצריכים לממש את עצמם.

אנחנו חיים בתקופה מאוד מיוחדת, ולא מבינים שהבורא ממש "מאכיל אותנו בכפית". הבורא לא יכול להתגלות בבת אחת, מפני שזה יהרוס את כל העבודה, זה יהיה נגד הטבע, וזה יָפֵר את חוק האיזון והשתוות הצורה.

הבורא יתגלה כאשר אנחנו נעלה למעלה מ"ן, את הבקשה לתיקון.

מתוך שיעור מס' 6 בכנס בערבה, 24.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ההתעוררות של העולם
לפני הקפיצה
למען העולם, כדי לגרום נחת רוח לבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest