דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / הצלחת הכנס תלויה בהכנה אליו

הצלחת הכנס תלויה בהכנה אליו

Laitman_2012-02-24_1736_w.jpg

שאלה: מה אתה מצפה מהנסיעה שלך לדרום אמריקה ומהכנס המיועד בברזיל?

תשובתי: אני מצפה לנסיעה הזאת בהתרגשות, מפני שזה נותן לי הזדמנות להשיג איזה שהן תוצאות מאותה השליחות שלה הקדשתי את כל החיים שלי. אך מצד שני, התוצאה הזאת אינה תלויה בי, ולכן, אני גם מתרגש מההזדמנות הזאת ויחד עם זה גם זהיר בציפיות שלי.

ודאי שתוצאת הכנס תלויה לא רק באלה שיגיעו לברזיל, אלא בכל החברים שלנו בכל העולם, אתם ודאי מבינים זאת היטב. ולכן, אני חושב שאנחנו צריכים לעשות הכנה רצינית, שמאוד חשובה עבור כל אחד באופן פרטי ועבור כולנו יחד.

בואו באמת נכין את עצמנו כך, כפי שמתאר זאת הרב"ש במאמרים: "סדר ישיבת התוועדות" ו"מה לדרוש מאסיפת חברים". ההכנה לישיבה כוללת בירור בשביל מה אני צריך את החברים האלה, מה הם נותנים לי ואני להם. עוד לפני שאני מגיע לישיבה, אני חייב לברר את מטרת הבריאה ואיך משיגים אותה, כדי שהכנס הזה, כלומר, החיבור, שבו כולם שווים, יהפך לאמצעי להשגת המטרה הרצויה.

אני שמח שהאנשים מבינים זאת יותר ויותר טוב, ומאמין שאנחנו נוכל בזכות הכנסים הללו להגיע לקפיצה למדרגה הבאה. כל זה תלוי בהכנה שלנו. זה מה שהיה חסר לנו לפני הכנס בליטא, שם לא עשינו כזאת הכנה משותפת.

הייתה רק ההשתתפות בכנס של כל העולם, כפי שאני מרגיש גם עכשיו. אבל זוהי רק השתתפות, אני בינתיים לא מרגיש הכנה אמיתית, ואנחנו יודעים שהיא קובעת הכול. עכשיו אנחנו צריכים לעשות הכנה מאסיבית, שהיא אפילו חשובה יותר ממה שיקרה לאחר מכן בכנס.

בזמן הכנס יכולות להופיע כל מיני הפרעות, הפרעות בשידור דרך האינטרנט ועוד. אבל זה כבר לא חשוב, מפני שהפעולה עצמה לא תלויה בנו, עלינו מוטלת רק ההכנה. אסור אף פעם לשכוח את זה.

בהכנה אתה לא תלוי באף אחד חוץ מעצמך, כי היא נעשית כאילו בהסתרה. היא עדיין לא התגלתה, לא התממשה בפועל. נאמר, שהסיטרא אחרא לא יודעת מחשבות של האדם, היא יודעת רק על המעשים שלו. ולכן אנחנו יכולים להתכונן במשותף בצורה חופשית, בכך שמתכתבים וחולקים בתוכניות שלנו. זה מאוד חשוב. והמעשה עצמו יכול אפילו להיראות כלא מוצלח במיוחד, אבל התוצאה תהיה תלויה בכלל לא מזה, אלא מההכנה אליו.

רק בגלל שאנחנו עדיין קטנים ברוחניות, לכן חשוב לנו כיצד עברה הפעולה עצמה, ואיזה התפעלויות קיבלנו, ולפי זה אנחנו קובעים אם הכנס "הצליח" או "לא הצליח". אך למעשה, הכול נקבע על ידי ההכנה, לכן הדגש העיקרי צריך להיות מכוון עכשיו דווקא להכנה.

מתוך שיעור על שאלות לכנס בברזיל, 09.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מתכוננים לפגישה עם האור
היסוד של הסולם הרוחני
ההכנה הפנימית לכנס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest