דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכיוון בדרך הרוחנית

הכיוון בדרך הרוחנית

laitman_2010-03-15_5705_us.jpg

התועלת שבדחיית האדם מהמטרה, של הטעות המצטברת הזאת, היא בזה, שכתוצאה מהשגיאות האלה הוא מרגיש את עצמו בעולם שלו. בדיוק מה שאנחנו מרגישים היום. מיליוני בני אדם מרגישים את עצמם חסרי אונים, אבודים, כאלה שאיבדו כל כיוון, ובהדרגה כל העולם מגיע לזה.

אנחנו התפתחנו בדרגות ה"דומם", ה"צומח" וה"חי", ועכשיו צריכים לעלות לדרגת ה"אדם".

ההבדל בין הדרגות הקודמות ודרגת ה"אדם" הוא בזה, שאנחנו התפתחנו בחומר של העולם שלנו ולכן לא היו בעיות.

הכול התחיל מנקודת המידע של המפץ הגדול. אחר כך נוצרו האטומים, המולקולות, כל מיני החיבורים הביולוגיים. ולבסוף השגנו את המצב ה"בהמי", שבו אנחנו קיימים היום. ועכשיו כוח הטבע מאלץ אותנו לעלות לדרגה הבאה.

כאשר אנחנו מתחילים להבין, שכל מה שמתרחש איתנו מיועד רק כדי להעלות אותנו לדרגה גבוהה יותר, אז הכיוון הזה כבר מהווה את ההתחלה של ההתפתחות החדשה שלנו. בתוכי צריכה להיות המגמה הברורה: "הכול נובע רק ממקור אחד". יחד עם זה פועלים עליי כוחות שונים. הם בכוונה מבלבלים אותי, כדי שאני אראה כל מיני בעיות שונות: בית, משפחה, אישה, ילדים, בעל הבית בעבודה, בריאות, מצב בינלאומי, עוד כל מיני בעיות פה ושם, שכל זה נובע מהכוח האחד והיחיד.

אם חסרות הפרעות, אז הן תתווספנה, ורק כדי שמתוכן האדם יוכל למקד את עצמו לאותו כוח הטבע היחיד שמנהל אותו. אם הוא מסוגל לעשות את זה, אז הוא מתקדם קדימה.

העניין הוא, שאנחנו כל פעם שוכחים את זה, ושוב שוקעים בחיים הבהמיים שלנו, הם "סותמים" אותנו. כך זה מסודר בכוונה: ההפרעות שבאות מאותו המקור היחידי, בכוונה בולמות אותנו ומחייבות אותנו לשכוח אותו. אנחנו שוב נופלים לתוך הרגשת החיים האלה: שחוץ מהחיים האלה אין שום דבר, צריך לחשוב על הבית, על המשפחה, על עצמי, על הקריירה, על הטווח הארוך וכדומה.

אבל כעבור זמן מה אנחנו מרגישים: "לאן נפלנו? מדוע אנחנו שוב בזה?", ושוב עולים. לכן אנחנו כל יום לומדים בשיעור, לשם כך יש לנו המון כלֵי עזר למיניהם: חברה וירטואלית, אתר אינטרנט, האקדמיה הבינלאומית לקבלה, ההפצה שבה אנחנו עוסקים, הקבוצה שמתאספת לפחות פעם בשבוע לאסיפת החברים השבועית. אנחנו כל הזמן עורכים כאלה אירועים ופעילויות שעוזרות למיליוני החברים שלנו בכל רחבי העולם להתחבר, לחזור למחשבה, ש"אין עוד מלבדו", כלומר, אין עוד חוץ מהכוח הגדול היחיד הזה של הטבע שום דבר.

מתוך שיעור מס' 3 מהכנס בליטא, 24.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לשמור על הכיוון לבורא
בשביל מה לנו כל ההפרעות האלה?!
הרצון החדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest