החוק הוא פשוט

2011-11-18_congress_arava-285_w.jpg

שאלה: איך עליי להתחיל להרגיש את הכוח העליון?

תשובתי: אנחנו מתחילים להרגיש את הכוח העליון רק במידה שבה יכולים לכוון את עצמנו אליו באיחוד שלנו. אני לא יכול להרגיש לבד את הכוח הזה.

הכוונה אליו צריכה להיות בהתאמה אליו. אם אני אנסה לכוון מעצמי אליו, אז זו תהיה כוונה אגואיסטית. מה שינהל אותי זה האגו. איך אני יכול לצאת מהמצב הזה?

דרוש לי לא רק הרצון לצאת מתוך עצמי ולהתעלות מעל עצמי, כי זה רצון אגואיסטי אישי, שקיים אצל מיליוני בני אדם בעולם שלנו. אלא איך אני יכול לעשות כך, שארגיש את הכוח הזה בעצמו, דווקא אותו? לשֵם כך אני צריך להידמות לו.

בטבע קיים חוק מאוד פשוט: אתה יכול להרגיש תופעה כלשהי רק במידה שבה אתה נכלל ממנה. כלומר, אם אני מרגיש משהו, שומע, רואה, מרגיש את הטעם, את הריח, זה מפני שקיימות בתוכי תכונות מסוימות שקיימות במה שאני מרגיש. חייב להיות חוק השתוות הצורה. אני חייב ליצור בתוכי מכשיר שקולט את התדרים שקיימים בחוץ.

נניח שיש לנו מקלט רדיו. מה אני עושה כאשר מסובב את הכפתור של מקלט הרדיו? אני מכוון אותו, אני מייצר בו תדר מסוים. ואם אותו התדר נמצא מבחוץ, אז האנטנה קולטת אותו לפי עקרון התהודה, ההשתוות, ואני שומע צלילים ברמקול, האוזן שלי תופסת אותם.

כלומר, אני צריך ליצור בתוכי מקלט רדיו שבו יהיו אותן התכונות כמו לכוח הזה. אם אני סתם רוצה לצאת מתוך עצמי ולהרגיש אותו, אז אני לא אשיג שום דבר. לכן אנחנו מתאספים בקבוצה, שבה אני לא סתם רוצה להתעלות מעל עצמי, אני רוצה להתעלות מעל עצמי בתכונת ההשפעה, בתכונת האהבה, שזוהי התכונה של הכוח הזה.

ישנם מיליונים שרוצים להתעלות מעל עצמם, אבל לוקח זמן רב עד שהם מתחילים לשמוע שחוץ מהעלייה מעל עצמם, אפשר להשיג את זה גם על ידי יצירת תכונת ההשפעה בתוכנו… וזה אפשרי רק בקבוצה, בינינו, כאשר אתה מתאחד עם האנשים האחרים, לפי העיקרון של "ואהבת לרעך…", ואז אתה מתחיל להפוך להיות דומה לתכונת ההשפעה ויכול להרגיש אותה.

מתוך שיעור מס' 3 מהכנס בליטא, 24.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
להתכוונן למיקוד אחר
להרגיש את הכוח שמנהל אותנו
הגל הנושא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest