פתח לאור

Laitman_2011-03-22_3161.jpg

הרגשת חשיבות המטרה שלנו מגיעה מהאור המחזיר למוטב. זה לא תלוי באדם עצמו, הוא צריך רק לתת לאור להתגלות בתוכו. וכל מה שיתרחש איתו ייעשה בעזרת האור.

כל זה יקרה איתכם ואתה תהיו גדולים וענקיים, רק תפתחו בתוככם מקום לאור. אסור לחשוב שזה קורה בזכות איזה שהם יכולות מיוחדות של האדם. צריך רק להעריך ולכבד את המורה, לא כאישיות פיזית, אלא את אותו הידע שהוא מעביר, מפני שדרכו אתה מקבל את האור. כמו כן, חייבים להעריך את הקבוצה מפני שבלעדיה לא תוכל לתפוס את האור הזה, להרגיש, להבין, להשתמש בו. לא יהיה לך לאן להכניס אותו.

שאלה: מה הכוונה "לפתוח פתח עבור האור"?

תשובתי: ככל שאתה דבוק לעליון, למקור, ורוצה לבטל את עצמך, במידה הזאת אתה נכלל עם גלגלתא ועיניים שלך באח"פ של העליון.

האח"פ של העליון מלא באור חכמה, במילוי, זה כלי הקבלה שלו. ואתה יכול להימצא שם בתנאי שתבטל את עצמך. ואז אתה שׂוחה שָם במימי ה"בינה", וגדל. יש לך הכול, את כל העולם "מהקצה ועד הקצה", הכול תלוי רק עד כמה שאתה תבטל את עצמך.

אבל אתה נולד כבר עם הכלים העצמיים שלך. אתה צריך להקטין את עצמך ביחס לאותו המצב שבו היית בעולם אין סוף. כי העליון ביחס אליך הוא אין סוף. לכן אתה צריך להקטין את עצמך עד למידה העצמית שלך שהיא צריכה להיות אצלך מבחוץ, כמו הוולד.

והמעבר הזה הוא מאוד צר, אלה הם צירי הלידה שבהם אתה מקבל "לבוש" עצמי. במקום להישאר בעליון ללא שום צורה עצמית ורק לבטל את עצמך, אתה רוכש עכשיו את הצורה שלך. בעולם שלנו זה לא נראה לעין, מפני שלעובר כבר קיימת הצורה עוד בהיותו ברחם אימו. אך ברוחניות זה לא כך.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס הפנימי, 02.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לילה של תפילה במדבר
השלבים בדרך
אתה עומד ליד המעלית שתעלה אותך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest