דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / רמת האיחוד החדשה

רמת האיחוד החדשה

2012-02-24_5473_w.jpg

אנחנו צריכים לחשוב לא רק על איך להתאסף יחד ולהרגיש בינינו את הכוח העליון, את תוכניתו, את מטרתו, שהוא פיתח אותנו לאורך כל ההיסטוריה…

הניצוץ שהופיע בעולמנו מהמפץ הגדול, פיתח את כל החומר בכך שהעביר לו את האנרגיה שלו, את המידע שלו ואחר כך חייב את החומר הזה להתאסף יחד.

בתחילה החומר התאסף יחד מתוך האנרגיה ואחר כך הופיעו החלקיקים. הם התחילו להתחבר ביניהם וליצור אטומים, מולקולות, חיבורים גבישיים למיניהם. בדרגת ה"דומם", זאת פשוט השאיפה להיאחז זה בזה, ובאופן כזה להרגיש מצב יותר ויותר גדול של חיבור. דווקא על ידי החיבור, החיזוק, מושגים המצבים הבאים, שהם המרכיבים העיקריים של הטבע.

אחר כך מופיעה הדרגה החדשה, דרגת ה"צומח" ("רוח"), כאשר החלקיקים מתחילים לנוע ביניהם, לבלוע ולפלוט, להעביר זה לזה. ושוב, הכול מתפתח רק על ידי החיבור ההדדי ביניהם.

הדרגה הבאה, דרגת ה"חי", כשהבהמות מולידות צאצאים וכבר מתארגנות במשפחות.

ואחר כך האדם, שכבר לא סתם מתחבר עם האחרים, הוא יוצר חברות במורכבות מיוחדת, מיני קבוצות, שבטים, משפחות, בונה, מפתח. אבל כל זה שוב, מבוסס על האיחוד. האיחודים האלה הם אגואיסטיים, הם חיוניים לשלב הבא של ההתפתחות.

כך הטבע כל הזמן דוחף וממריץ אותנו לקראת האיחוד הגדול. ורק על זה בנוי הכול.

ועכשיו אנחנו נמצאים בדרגה הבאה של האיחוד, לאותו הכיוון, רק שזה צריך להתבצע מתוך ההשתתפות שלנו, באופן הכרתי: אנחנו צריכים בעצמנו להשתתף בזה, בעצמנו לממש את זה.

הטבע דוחף אותנו להתפתחות מאולצת, כמו גם בשלבים הקודמים שלו. אבל איננו יכולים לעבור למצב הבא באופן אוטומטי, אנחנו צריכים לרצות אותו בעצמנו, מפני שרק על ידי העלאת המודעות שלנו אנחנו יכולים ליצור חוש קליטה, איבר חישה לזיהוי, לקבלת האור העליון, הכוח העליון.

כאן חייבת להיות ההתכללות האישית ולא האגואיסטית שלנו, שאינה בנויה על האיחוד הפשוט, כמו בשלבים הקודמים. האיחוד הנוכחי נבנה, למרות הנטיות הטבעיות הרגילות שלנו, מפני שעכשיו אנחנו צריכים להידמות לכוח העליון, ולא סתם להתאסף יחד.

לכן, באיחוד הנוכחי עלינו לחשוב ולכלול בתוכנו את כל החברים שלנו בכל רחבי העולם. הם נמצאים כאן, יחד איתנו. אנחנו צריכים להרגיש באוּלם הזה, ועוד יותר בינינו, את כל הרצונות, הרגשות, המחשבות, התוכניות, התקוות שלהם.

ובמקביל, אנחנו צריכים לחשוב על האנושות: איך אפשר לעשות שגם היא תרגיש במה מסתכם השלב הבא של ההתפתחות שלה, לאיזו דרגת הכרה והרגשה אנחנו, בני האדם, צריכים לעלות, בכך שניצור מעצמנו דמות אחת של "אדם", שזה אומר "דומה לבורא".

הדבר החשוב ביותר, זה לא לשכוח שמטרת האיחוד שלנו היא להתחבר עם הכוח העליון של הטבע שממלא הכול מסביב, שקובע הכול, הוא היסוד של הכול, שברא את כל העולם הזה מהניצוץ של האנרגיה שלו, כדי שדרך הניצוץ הזה, שהתפתח עד לכזה מצב, אנחנו נוכל לעבור למימד הבא שלקראתו בעצם מובילה אותנו כל האבולוציה שלנו.

לכן התאספו כאן מכל רחבי העולם, כל אלה שמבינים, שרוצים להבין ולתפוס את השיטה הזאת. וכולנו מאוד מקווים שנצליח בזה. הכול תלוי רק בכוונות שלנו, בהשתוקקות הפנימית שלנו לאיחוד ההדדי המשותף.

מתוך שיעור מס' 1 מהכנס בליטא, 23.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
שלבי ההתקדמות אל הבורא
"אנחנו" זה איבר חישה חדש
שיטת הריפוי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest