דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התקבלה פקודה מהאור

התקבלה פקודה מהאור

laitman_2011-08-23_0207_w.jpg

הזיווג דהכאה עם האור מתבצע על המסך שעומד בראש הפרצוף, ולאחר מכן הוא יורד משם לאותו המקום שבו נמצאים רצונות שאפשר למלא אותם. אלה לא מקומות גיאומטריים שנמצאים בצד אחד או בצד השני, אלא רצונות.

בראש מתבצע זיווג דהכאה עם האור ומתקבלת ההחלטה, שישנם רצונות מסוימים שאפשר למלא, ורצונות אחרים שלא ניתן למלא. כל הרצונות הללו מתחברים יחד, ועליהם נעשה החשבון. בדומה לצורה שבה בגוף האדם ישנם המון מקומות, שאליהם נשלחת הפקודה שהתקבלה בראש, ודווקא הם נכנסים עכשיו לפעולה.

נניח שמגיעה פקודה לכווץ את כלי הדם. הפקודה הזאת מגיעה לכל מקום שבו קיימים כלי דם בגוף, ורק הם, ושרירים מיוחדים שנמצאים בדפנות של כלי הדם, מכווצים אותם. החלטה אחת, פעולה אחת, מתפשטת לכל הכלים האלה.

כך גם מתבצעת הפעולה בראש הפרצוף, שכתוצאה ממנה מגיעה הפקודה. הראש הוא המקום ששולח פקודות. הפקודה מיוצבת מלמטה למעלה בראש, ומנהלת את ביצוע הפעולה ממטה למעלה בגוף של הפרצוף הרוחני.

את הפעולה הזאת מבצע אותו האור שקיבל את ההחלטה בראש: מה לקבל, כמה ואיך, עם איזו כוונה, על ידי מה אני משפיע, בעזרת אילו כלים, אילו רצונות, באיזה חיבור ביניהם.

וכאן, כמו במוזיקה, אין יותר משמונה תווים "דו, רה, מי, פה, סול, לה, סי, דו". והפקודה יוצאת על ידי הצירוף שלהם, האקורד. זהו צירוף של פעולות פרטיות שונות שמצטרפות יחד.

ולכן לאור שמתפשט בראש יש צורה מיוחדת – צורה של פקודת האור. והוא זה שמבצע את הפעולה הזאת בגוף, ושָם כבר הכול מתבצע בהתאם לכוח שמתפשט מהראש, ושמפעיל את מערכת העצבים והמערכות האחרות. ובאופן כזה הגוף מבצע את הפקודה.

אם בראש פועל רק ג"ע, אז גם בגוף, ובכל חלק ותא שלו, בכל רצון, פועלים רק ג"ע, בזכות אותו הצירוף של הפקודות שקיבל הראש, שמתחשב באלפי תנאים שונים: עד איזו עביות (עומק של רצון) להתפשט, ביחס למה וכן הלאה.

נדמה לנו שזיווג דהכאה הוא התנגשות פשוטה, כמו מכה קטנה, אבל זה לא כך. זה פי מיליארד יותר מסובך ומלא בהבחנות, מאשר הפקודה של המוח שמנהל את גוף האדם.

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "תלמוד עשר הספירות", 21.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ה"ראש" וה"גוף" – התוכנית והפעולה
כיצד נולדים החיים הרוחניים
הכוונה היא התוכנית השלֵמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest