סגל השרות

Laitman_2011-01-04_congress-we_9809.jpg

עם הקמת האיחוד האירופי, נציגי המדינות המשתתפות חתמו על כרכים עבים של הסכמים. ההכנה לאיחוד הזה ערכה שנים רבות. אם כך, מה לעשות עכשיו, כשהחלום האירופי מתנפץ?

הם צריכים לתת לעצמם דין וחשבון, שהיום מתגלות בעיות חדשות, שאותן צריך לתקן במסגרת של הסכמה משותפת. לאור האירועים השוטפים הם דורשים תיקון ועדכון. האמצעים הקודמים שננקטו אינם מספיקים, העולם מתפתח, ומתרחשים שינויים גדולים שמשתקפים במדינות ובכלכלה.

המשבר שמתגלה בכל מקום מתבטא בכולם. הם רוצים להאמין שהם יכולים "להתפזר" ולהקל על המצב, אבל זה לא כך. להיפך, היום צריך להשתוקק לחיבור, להגביר אותו.

בסופו של דבר, האירופאים יבינו את זה, אם לא בטוב אז ברע.

באופן מעשי הם צריכים היום לקבוע קו ישר מדויק לביטול כל הגבולות בכל התחומים. אירופה צריכה להפוך למדינה אחת, שבה חיים וקיימים בשכנות כמה עשׂרות עמים. צריך למחוק את כל ההבדלים ולהפוך בסופו של דבר לעם אחד.

לזה מחייב אותנו הטבע עצמו. בשלב הנוכחי של ההתפתחות כולנו הפכנו למקושרים הדדית ואין לנו לאן לברוח. זאת איננה המצאה של מישהו ולא רעיון יפה, אלא צו הטבע וצו השעה.

האירופאים יגיעו לזה, אבל אנחנו, בעלי שיטת התיקון, איננו משתתפים מספיק בתהליך הזה. צריך להביא לאנשים את המסר שלנו, לחלק חומרים, ליצור אתרים באינטרנט עם המסר וההסברה שלנו. בפתח ממתינות הפרות סדר בכל היבשות, האם אנחנו נחכה עד שהכול יתפרק? כבר עכשיו צריך להתעורר ולפעול.

אפילו הכנס בערבה בסופו של דבר נועד להשפיע לעולם. כי אנחנו רק החוליה המקשרת, אנחנו סגל השרות, אנחנו משרתים את העולם ואת הבורא.

ולכן אנחנו לא באים בטענות לאף אחד. הבורא הוא שהעמיד את האירופאים במצב הקיים. הוא עושה את העבודה שלו, אבל גם אנחנו צריכים לעשות את שלנו. אם נפגר אחר קצב ההתפתחות, הם יאשימו אותנו בכל הצרות שלהם, והם יהיו צודקים, כי אנחנו לא מביאים להם את שיטת התיקון. אפילו אם הם אינם מבינים את זה, הם מרגישים שההצלה תלויה בנו.

לכן, בראש ובראשונה, מדובר על חוסר המעש שלנו. אנחנו יכולים לשנוא כמה שאנחנו רוצים את הפאשיזם, ששוב מרים את ראשו, אבל מאזן הכוחות תלוי בנו. זה נוגע גם לשכנים הקרובים שלנו, אין להם בחירה חופשית. גם אחמדינג'אד והחמאס הם "עזר כנגדו". הגיע הזמן לראות את הדברים בצורה ריאלית. אסור לנו להרפות.

בעולם שלנו, ובכל העולמות, הבורא נתן רק לישראל את "חלק אלוק ממעל", ולכן, רק אנחנו יכולים לשנות את מאזן הכוחות ולממש את התיקון. ודאי שהאור מבצע את הפעולה, אבל ישראל מעוררים אותו ומפלסים עבורו את הדרך.

מתוך שיעור על "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 16.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
נציגי העולם העליון
חיכינו, וזה הגיע
משימתו של עַם "המשתוקקים לבורא"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest