דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / במקשה אחת עם כל האנושות

במקשה אחת עם כל האנושות

שאלה: מה החשיבות של הכנסים שמיועדים לא רק עבורנו, אלא בעיקר עבור העולם?

תשובתי: העניין הוא שכל כנס אנחנו צריכים לנצל לשני הכיוונים, כלומר, להתקדם למעלה כלפי הבורא, לתכונת ההשפעה והאהבה, ויחד עם זה גם כלפי מטה, כלפי כל שאר ה-99%. אנחנו צריכים בעיקרון להפריד בין השניים, ולאחר מכן לחבר את כל זה יחד לאחד שלם.

לכן, בכל כנס אנחנו נדבר גם על ההתקדמות שלנו קדימה, למעלה, וגם על התנועה שלנו למטה, כלפי כל האנושות, כי האחד לא יכול להיות ללא השני.

אנחנו קיבלנו את גילוי חכמת הקבלה, גילוי התנאי לחיבור, השגת התכונה הרוחנית, מפני שאנחנו צריכים לקרוא לאיחוד וחיבור של כל האחרים, כדי להוציא אותם מאותו המצב שבו נמצאת האנושות. לכן אנחנו כאלה, אחרת לא היו נותנים לנו.

אנחנו מחברים את כל האנושות: ה-99% והבורא. ואסור לנו בשום פנים ואופן לשכוח לא את זה ולא את זה.

אנחנו צריכים ללכת קדימה, לתכונת ההשפעה והאהבה, כדי להפוך להיות שלם אחד. לשֵם כך דרוש לנו הקשר עם הבורא. וכל זה רק כדי להביא את האנושות לאותו המצב.

דווקא מפני שהאגו והמשבר התגלו בעולם במידה מספקת, נתנו לנו הזדמנות להתחבר בינינו, לעבוד עם הספר, להבין את השיטה, לגלות את העולם, ובאופן כזה להניע אותו קדימה. רק לשם כך אנחנו קיימים.

אנחנו מהווים גלגלתא ועיניים (גו"ע), וכל האנושות היא האח"פ.

אם נתקדם קדימה, נוכל להשיג הארה קטנה.

ההתקדמות שלנו צריכה להיות כזאת: אנחנו צריכים להתקדם אל הבורא, והבורא יוריד אותנו למטה, אל האנושות. אחר כך אנחנו נתקדם עוד קצת אל הבורא, ובחזרה אל האנושות.

וכך לסירוגין. אחרת לגלגלתא ועיניים לא יהיו הכלים, הרצונות, מפני שאין להם מספיק עביות.

כל העביות מגיעה מהאח"פ, מהאנושות. לכן אנחנו צריכים, כמו ממצרים, לקחת מכאן את כל הכלים ו"למשוך" אותם איתנו. כשאנחנו נתחבר איתם ונתחיל להעביר את העביות שלהם, אז נתחיל להתקדם קדימה, בירידות ועליות. וכך כל הזמן, במעגל, עד שנביא את האנושות כולה לקשר עם הבורא.

מתוך השיעור הווירטואלי, 29.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
התיקון הוא לא עבורנו, אלא עבור העולם
הכנס – למען הערבות
נציגי העולם העליון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest