דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בקשה אחת לכל החיים הנצחיים שנותרו

בקשה אחת לכל החיים הנצחיים שנותרו

laitman_2009-11-29_0032_w.jpg

שאלה: על מה צריכים לחשוב בעת קריאת ספר הזוהר? האם צריך להתרכז באיזו מחשבה אחת פשוטה?

תשובתי: במשך כל היום אתה צריך לברר מה אתה רוצה לבקש. לדוגמא, יש לך 20 בקשות, תבחר אחת מהן, את החשובה ביותר, ותבדוק האם שאר הבקשות נכללות בה. אתה לא סתם בוחר אחת מ-20 וזורק את כל היתר. הרי לא הולכים בצורה כזאת למלך שמסוגל למלא את כל הבקשות שלנו.

הבקשה צריכה להיות אחת, אך היא צריכה לכלול בתוכה את כל משאלות ליבך. כך שתהיה רגוע שאם תפנה עם הבקשה הזאת ותקבל את הרצוי, אף פעם כבר לא תזדקק לכלום. אתה נכנס אל המלך רק פעם אחת ועם בקשה אחת, ואם אתה מקבל תשובה, אתה מסופק באופן מוחלט. אחרת אתה פוגע בכבוד ובשלמות של המלך.

ואם אתה נכנס עם הרבה בקשות זה אומר שאין בהן אף בקשה אמיתית, ואתה כמו ילד קטן שנכנס לחנות צעצועים ואיבד את הראש כשהוא לא יודע מה לקחת, ובא לו לקחת את הכול. ואם אתה נמצא בינתיים במצב כזה, לא תקבל רשות להיכנס למלך ללא בקשה רצינית. מותר להיכנס עם בקשה אחת בלבד.

אך זאת לא צריכה להיות בקשה אחת שהתעוררה בך בצורה זמנית ברגע זה, אלא בקשה כזאת שכבר אתה בטוח שלא תבקש יותר כלום. ביררת את הדבר החשוב ביותר שאתה זקוק לו והוא כבר לא ישתנה.

זאת הבקשה שאתה צריך לרשום ולבדוק. יש לך לשם כך 24 שעות עד הקריאה הבאה של ספר הזוהר שביום למחרת! ולאחר מכן תבדוק אותה במשך מספר ימים – האם זאת בקשה נכונה או לא.

רצוי שתבדוק את עצמך בצורה כזאת במהלך כל החיים ולהשתנות אם יש צורך… ואז תראה כיצד משתנים הרצונות שלך ותלמד את עצמך. כל חכמת הקבלה היא לימוד של עצמנו, השגת המציאות, השגת הבורא דרך הכרה עצמית.

מתוך שיעור לפי ספר הזוהר, 24.01.12

ידיעות קודמות בנושא:
טופס בקשה לבורא
ה"צעצוע" החשוב ביותר בחיים
לא ניתן לאהוב שניים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest