דף הבית / משבר עולמי / לקראת התאריך הגורלי של לוח השנה של המאיה

לקראת התאריך הגורלי של לוח השנה של המאיה

ידיעה: "נבואות שונות על סוף העולם מתקשרות לעיתים קרובות לשנת 2012. לרוב מתייחסים למושג אפוקליפסה (מיוונית: התגלות) כאל סופו של הכול, אך אפילו משמעות המילה סותרת את האמונות הללו.

האפוקליפסה היא רגע האמת האוניברסלית, הקפיצה אל שטחים לא נודעים. והעולם כבר נכנס לשלב המיוחד הזה של ההיסטוריה האנושית.

שבט המאיה לא התייחסו לתאריך 21 בדצמבר 2012 כאל תאריך גורלי שיוביל ל"סוף העולם". הם התייחסו לתאריך הזה כאל מעבר מתקופה אחת לאחרת. המסר הבסיסי של המאיה כרוך ביכולתנו לבחור: או לפעול באומץ לקראת העתיד, או להתרפק על העבר ולהתמודד עם ההשלכות ההרסניות. על פי בני המאיה, התנגדותנו לשינוי הזה בפרדיגמה או קבלתו, הם שיכולים לקבוע האם השינוי הזה יתרחש בצורה של כאוס ואלימות או בשלום ובשלווה.

רבים חשים אינטואיטיבית כי סופו של לוח השנה של המאיה יוביל לשינוי בתודעה. כדי שהשינוי יהיה מוצלח, נדרשת השתתפותם של ההמונים. תחילה יהיה צורך גדול באנשים שייקחו יוזמה ויפיצו את הצורך בתודעה חדשה בכל העולם.

שינוי הפרדיגמה בהיסטוריה האנושית כבר החל. הוא מראה הסתגלות ויציבות וכיום הופך למדבק. השינוי מתגלגל בכל העולם, במדינות ערב, במערב אירופה, וגם ארה"ב חייבת לקחת בחשבון את עוצמתו. הסיבה העיקרית לפופולריות של תנועת המחאה האמריקאית היא שכל אמריקאי שני בקושי גומר את החודש.

שינוי הפרדיגמה של התנועה החברתית "הכובשים" מתבסס על עקרונות הבאים: הוגנות, שוויון, צדק חברתי, וביטחון בכך ש-99% מאוכלוסיית העולם צריכים לפקח על המשאבים ולהתנהל עצמאית במקום לאפשר ל-1% לנהל את העולם באופן כה חסר אחריות שהוביל עד קצה התהום.

אם הרודנים, הדיקטטורים, או האוליגרכים יתנגדו לשינוי, גל התנועה החברתית ימחק אותם, וישלול את כוחם ואת עושרם. התנועה החברתית הגלובלית היא תקוותנו היחידה לשנות את הכיוון ולכוון את העולם לחיים המתבססים על צדק, יושר וכבוד להכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות האדם".

ידיעות קודמות בנושא:
המערכת העליונה לוחצת עלינו
לוח השנה של בני המאיה אינו מנבא את סוף העולם
שנת 2012 – שינוי לטובה

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest