דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ללא תמיכת הנשים אין הצלחה

ללא תמיכת הנשים אין הצלחה

שאלה: מהי עבודת הנשים עכשיו אחרי הכנס?

תשובתי: עבודת הנשים בעיקרון היא אותה העבודה כמו אצל הגברים: דאגה לאיחוד, ללידת המצב החדש. אך אצל הגברים המצב הזה יותר פעיל, הוא מכוון דווקא לחיבור.

דרך אגב, ראיתי גם אצל הנשים דחף לכך. ראיתי כיצד הן לפתע מתחבקות, מחזיקות זו את זו. זה מאוד לא טבעי לעולם שלנו, אבל זה באמת נבע מהרגשת ההשתוקקות לאיחוד. היה נעים לראות זאת. כשהאנשים מתעלים מעל עצמם הם מאבדים את הרגשת המין, הגיל, את כל ההבדלים של העולם שלנו, ומתחברים מתוך הדחף הפנימי לעליון.

אתן הרגשתן את ההשתוקקות הזאת מתוך המהות הנשית שלכן, ועכשיו אתן יכולות לתאר אותה ולהעביר את אותה ההרגשה לנשים אחרות כדי שתהיה להן דוגמה טובה. ההתנהגות והיחס הזה מצד הנשים נגעו לליבי, ראיתי עד כמה הן רוצות לתמוך בגברים ומוכנות להקריב את הכול כדי שיצליחו. זאת עבודת הנשים, גם ביניהן וגם כתמיכה בגברים. הנשים הן חלק נשי אחד, הגברים הם דמות גברית כוללת אחת, וכך הם עובדים ביניהם.

אני מקווה שאתן תרגשנה את זה יותר לעומק. בינתיים, אין לנו אפשרות לתאר את המצבים הרגשיים שלנו, חסרות לנו מילים, עדיין איננו מבינים היכן אנחנו נמצאים. אבל תשתדלו לעשות זאת לפחות בתמונות פסיכולוגיות. נשים יודעות לעשות זאת. תכתבו על עצמכן, תכתבו על כל המצבים שלכן, אל תתביישו, כדי שזה יהווה דוגמא לכל יתר הנשים, כדי שזה יכנס לרשת שלנו, וכדי שדרך דף הנשים באתר האינטרנט אתן תוכלנה להתחבר ולהתכונן לכנס הבא. זה חשוב ביותר. ללא תמיכת הנשים לא יכולה להיות שום הצלחה.

מתוך השיעור הווירטואלי, 11.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הרחבת נקודת האיחוד
הגבר והאישה – שני גורמי ההצלחה
התמיכה הנשית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest