דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כאשר כל העולם ידרוש

כאשר כל העולם ידרוש

שאלה: מתי, על פי תחזיתם של המקובלים, רוב העם בישראל יתחיל לעסוק בחכמת הקבלה?

תשובתי: זה יקרה ברגע שכל העולם ידרוש את זה. ישראל לא יכולים להתעורר אם העולם לא ידרוש את זה, מפני שלישראל אין שום צורך להתעורר אם הם לא עובדים עבור העולם כולו.

לכן, אנחנו, בעלי השיטה, שיודעים מה קורה, חייבים להפיץ מהר ככל הניתן את חכמת הקבלה בכל העולם, בכל הצורות, עם המילה "קבלה" ובלעדיה. אנחנו חייבים להסביר את המצבים שלנו, את התיקון, ומה אנחנו יכולים להשיג בזכות התיקון. זה יעורר את בני האדם ויגרום להם להבין איך לתקן את המשבר, ובסופו של דבר, כמו שכתבו הנביאים, יבואו העמים ויישאו את בני ישראל על כתפיהם כדי לבנות את בית המקדש.

ללא לחץ כזה לא תהיה התקדמות. עם ישראל לא ירגיש בכך צורך. לפני עשר מכות מצרים, לא בורחים משם. אבל יש לנו את האפשרות להעביר את הלחץ הזה מייסורים רגילים לייסורי אהבה, כשאתה בעצמך משתוקק למה שאין לך.

אבל בכל מקרה, לחץ חייב להיות. מלחמת גוג ומגוג חייבת להתרחש כדי שניוולד במדרגה החדשה. אבל אנחנו יכולים לגרום לכך שצירי הלידה והלידה יהיו בזכות הרצון שלנו לצאת מהעולם הזה, ולא יהיו כצירי לידה אמיתיים, בצורה של מלחמות וייסורים עבור העולם כולו.

הנביאים מספרים על המכות שהוכנו לנו מצד הטבע. אבל יחד עם זאת, ניתנה לנו חכמת הקבלה, כדי לקבל את המכות האלה כמטרתיות ומסייעות ללידה. ברגע שאני מתחבר עם המטרה, המכות הופכות עבורי להצלה. אני כבר לא מרגיש אותן כמכות. על אף שצריכים לעבור עליי כל הכוחות, כל המצבים. אבל אם אני משנה את היחס וההכרה שלי כלפיהם, אני עובר אותם בשמחה.

אני עובר את הכול באופן הכרתי, רואה את המטרה ורוצה את המכות האלה, כאילו אני מוליד את עצמי בעצמי.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 18.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לשפוך את האור לעולם
לתת דין וחשבון לעולם
הקבוצה, העם, העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest