המצב הבא שלנו

באביב אנחנו מתכוונים לערוך כנס באמריקה, ואנחנו צריכים להשתוקק לכך שהוא יהיה ברמה לא פחותה ממה שקרה זה עתה בכנס הערבות העולמי בתל אביב. ואני מקווה שהוא יעלה אותנו אפילו עוד יותר גבוה. כל המדינות צריכות להתחבר לכנס הזה, כדי שנרגיש שכולנו נמצאים יחד.

ודאי שלא כולם יוכלו להגיע לארה"ב לכנס הזה, וכמות המשתתפים בו פיזית תהיה פחותה משמעותית, אבל בזכות החיבור וההכנה, אנחנו ננסה להגיע למצב גבוה עוד יותר. אנחנו צריכים לעבוד קשה לשם כך.

האדם צריך לראות שמיום ליום הוא מרוויח יותר בהשוואה לאותו הקשר שהשגנו. אותה נקודת הדבקות, טיפת האיחוד שהשגנו, צריכה עכשיו להתרחב, כשם שטיפת זרע מתחילה להתפתח בתוך הרחם ולהפוך לעובר, לוולד העתידי. בכל יום הוא מתפתח יותר, וכך גם אנחנו צריכים לראות את עצמנו.

העובר גדל בזכות ה"בשר", כלומר, הרצונות, המחשבות, הספקות, הבעיות, שמגיעות אלינו בכוונה בכל רגע, בהתאם לתוכנית הבריאה. ואנחנו מתעלים מעל לכל הבעיות שמתגלות לנו ומחברים את כולן לנקודת האיחוד האחת. כך אנחנו יוצרים את גוף העובר.

זה כבר הגוף של הנשמה שלנו. צריך רק להוסיף לו יותר בשר. עכשיו אנחנו מתחילים להתכונן לכנס האמריקאי באביב, שבו שוב נעביר מספר ימים יחד. וזה לא משנה מי יוכל להיות נוכח בו בצורה פיזית ומי ישתתף באופן וירטואלי. ובמשך כל החודשים הללו אנחנו נעבוד כדי להגיע אליו מחוברים פנימית.

אנחנו נראה עד כמה העולם הזה מאבד את חשיבותו, את עוצמת הרצון שלו, את הכוח שלו. והכוח של החיבור שלנו, לעומת זאת, יהיה בלתי מוגבל, ושום גבולות לא יוכלו להפריד אותי מהחברים. כך אנחנו נשיג יותר ויותר חיבור.

אבל זה בתנאי שאנחנו נעבוד על כך בצורה קבועה, מיום ליום, כשאנחנו מציבים בפנינו את הכנס באמריקה כמצב הבא שלנו. הכנס באמריקה יביא אותנו ליתר חיבור. וכך נציב בפנינו מטרות, בדומה לאבני דרך, ועליהן אנחנו נעבוד.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 11.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
דורשים את המאור!
לשמור על מה שהשגנו
אין דבר כזה שיעור אחרון!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest