דף הבית / חינוך, ילדים / מכון ARI השתתף בוועידה בינלאומית בחסות אונסק"ו

מכון ARI השתתף בוועידה בינלאומית בחסות אונסק"ו

הפרויקט הבינלאומי Millennia2015, הפועל בחסות אונסק"ו, בחר מתוך מאות מתמודדות מכל רחבי העולם את חברות מכון ARI רחל לייטמן ונורמה ליבנה והזמין אותן להשתתף בוועידה בנושא "נשים פעילות למען שינוי עולמי", שהתקיים בפריז ב-21.11.2011.

הוועידה אורגנה על ידי מכון Destree, שהוא מרכז אירופאי חוץ ממשלתי שעוסק במחקר מדעי של ההתפתחות האזורית.

50 נשים, נציגות של אוניברסיטאות, מוסדות מדעיים, ארגונים בינלאומיים ומוסדות כלכליים וחברתיים מ-17 מדינות, התאספו במפגש, שנערך במרכז לחדשנות חברתית École des Mines, שנחשב למקבילה של אוניברסיטת הארווארד בחקר תחומי הכלכלה, המדע והסוציולוגיה.

בוועידה הצגנו את החומרים שלנו והשתתפנו באופן פעיל בדיונים, ובכך תרמנו לבניית התחזית של ההתפתחות העתידית. התחזית הזאת תשמש כבסיס לוועידה הבינלאומית שתתקיים במטה אונסק"ו בפריז בשנת 2012. נושא הוועידה: תוכנית פעולה במסגרת פרויקט Millennia2015 לשם הרחבת זכויות ויכולות האישה.

מכון ARI ממקד את תשומת הלב שלו על חיזוק הקשר ההדדי בין הנשים, על פיתוח החינוך לנשים, ילדות ומבוגרות, ועל היחסים ההדדיים בין גברים ונשים. הקהל קיבל בחום רב את החזון וההצעות שלנו, שהוכנסו לתוך הסיכום של הוועידה, שישמש כבסיס לעבודתם של קבוצות עבודה בינלאומיות מדרג גבוה. יצרנו קשרים לשם המשך שיתוף פעולה עם קולגות מקנדה, ארה"ב, צרפת, פנמה, שווייץ ואיטליה.

הקהילה הבינלאומית של Millennia2015 מאחדת בשורותיה יותר מאלפיים מומחים מ-79 מדינות, נשים וגברים, שפועלים למען חיזוק והרחבת זכויות ויכולות האישה בעולם כולו".

ידיעות קודמות בנושא:
מכון ARI יוצר קשרים חדשים בצמרת האו"ם
נציגי ARI בפורום השמיני להתפתחות סוציאלית באמריקה הלטינית
ARI מחזקת את הקשרים עם אונסק"ו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest