דף הבית / משבר עולמי / והרי התחזית

והרי התחזית

ידיעה: "חברת הייעוץ האמריקאית Global Business Network שמספקת שירותים לקונגרס האמריקאי, פרסמה את התחזית שלה על מצב העולם בשנות השלושים של המאה ה-21. התחזית של החברה לשלושים השנים שבין 1961-1991 התאמתה ב-90%. להלן מספר תחזיות:

מחשוב. מחשבים זעירים, שיבינו דיבור וכתב, יהפכו למזכיר אישי שממלא תפקידים רבים. מחשבים יפעילו את המכוניות.

רובוטיקה. הניקיון, הכביסה והכנת האוכל יתבצעו על ידי מכונות, שבני האדם יתייחסו אליהן כאל חיות מחמד.

אנרגיה. יתבצע שימוש באנרגיה גרעינית, סולרית, ורוח בלבד. הטיסות יהיו במהירות 2500 קמ"ש. הרכבות יהיו רכבות ריחוף מגנטי. על הירח יהיו מכרות למחצבים שימושיים.

שיבוט צמחים ובעלי חיים בעזרת הנדסה גנטית. עגבנייה במשקל מספר קילוגרמים או תרנגולת בגודל של כלב. על פי בחירת ההורים, הם יוכלו לקבוע עבור בנם העתידי את המין, המשקל, צבע השיער, צבע העיניים ועוד.

הטמפרטורה על פני כדור הארץ תעלה ב-2-2.5 מעלות. דרום קנדה יהפוך לאזור סובטרופי, ודרום ארה"ב יהפוך למדבר. קרוב ל-15% משטחי מדינות דרום-מזרח אסיה, יפן ובריטניה יוצפו.

ייפסק הסיוע למדינות הלא מפותחות. שטחיהן יוכרזו כשמורות תחת הנהגה חיצונית.

בתעשייה ובחקלאות יעסקו 10% מכוח האדם. 60% – בתחום המידע והשירות. 30% – מובטלים. עבור כאלה שאינם מתאימים למסגרת חברתית (חסרי בית, אלכוהוליסטים, נרקומנים, חולי נפש) ייבנו שמורות מיוחדות.

העלייה ברמת הפשע תאלץ את הממשלות להחמיר את חוקי העונשין ולהנהיג מאסר עולם וגזר דין מוות, אפילו על פשעים לא יוצאי דופן. ההתאבדות תהיה מקובלת בחברה, וחיים ארוכים ייתפסו כאגואיזם.

היחס בין הגברים לנשים יהיה 40:60, מה שיביא להחלפת התפקידים בין שני המינים. מושא החיזורים יהיה הגבר. הגובה הממוצע של הגברים יהיה 185-190 ס"מ, ושל הנשים: 175-180 ס"מ. 60% מקרב הגברים עד גיל 50 יהיו קירחים, ובקרב הנשים – 20%. על אף שהשתלת שער מלאכותית תהיה דבר שבשגרה.

בגלל פיצוץ האוכלוסין תהיה הגבלה על הילודה: לא יותר משני ילדים למשפחה. יימצאו שיטות לריפוי מחלות חשוכות מרפא כמו סרטן, איידס, סוכרת ואחרות. אך למרבה הצער תופענה מחלות אחרות, לא פחות מאיימות. כמעט 80% מהאנשים יתחילו לקחת אמצעים מעוררים לפני קיום יחסי המין… העניבה תיעלם סופית מרשימת פריטי הלבוש.

כדאי לשמור את הידיעה הזאת ובעוד שלושים שנה להשוות עם המציאות".

התייחסותי: הכול ייקבע על ידי מידת הקשר הפנימי ההדדי בין בני האדם. רק מתוך התלות ההדדית הכללית, החברה תשנה את צורתה, את סולם העדיפויות, חוקי ההתנהגות וכן הלאה. רק התפתחותנו הטבעית לקראת גוף חברתי אחד שלם (חברה אינטגרלית) תקבע את עתידנו, ובשום פנים ואופן לא מידת ההתפתחות המדעית-תעשייתית.

ידיעות קודמות בנושא:
לאנשים יהיה צורך טבעי זה בזה
מדינת הערבות ההדדית
העתיד קרוב כל כך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest