דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / המודל העתידי בצפון אמריקה

המודל העתידי בצפון אמריקה

דיווח מהחברים שלנו בטורונטו: "קבוצת טורונטו יצאה היום שוב למאהל של "Occupy Toronto". הכנו שלט עם הכיתוב "המציאות עגולה כמו השולחן הזה. אז בואו נדבר!". ניגש אלינו אחד ממארגני התנועה, פתחנו בשיחה ובהדרגה הצטרפו אלינו עוד ועוד אנשים ונוצר מעגל גדול של עשרות אנשים. האנשים, לפי התור, הביעו את דרישותיהם, התווכחו על ההיבטים של האיחוד ועל עתיד החברה.

המאהל בטורונטו מנסה להפוך למודל של העתיד ומתגאה בכך שתושביו מצליחים לחיות לפי חוקי העזרה ההדדית והדאגה ההדדית. הפארק הקטן ש"נכבש" במרכז העסקים של העיר, בין גורדי השחקים, כבר הפך למדינה קטנה, עם מטבח ציבורי משלה, מרפאה משלה, בית ספר, וספרייה שבה כבר יש את הספרים שלנו.

המשתתפים תיארו כיצד הם הרגישו כשיצאו מהפארק שלנו "אל העיר": הם היו בהלם מאותה "החברה" שאליה נקלעו; עד כמה "שָם" כל האנשים שונאים זה את זה. ולאחר מכן, כשהם חזרו בחזרה למאהל שלנו, הם נכנסו מחדש לעולם אחר – עולם של חום ודאגה הדדית".

דיווח מוול-סטריט: "השבת, כמו תמיד, הייתה פורייה: חולקו יותר מ-5,000 עלונים, נערך ראיון בן 40 דקות לטלוויזיה הסינית בניו יורק (ערוץ הטלוויזיה הגדול והפופולארי ביותר בקרב הסינים שחיים בארה"ב ומחוץ לסין). מי ששאלה את השאלות הייתה מנהלת הערוץ בכבודה ובעצמה. היה מעניין לענות, מפני שהראיון התנהל ברמה רצינית. אנחנו מקווים שגם קבוצות ברוקלין וניו ג'רזי יצטרפו אלינו".

ידיעות קודמות בנושא:
פחות דיבורים, יותר חלוקה
לתת לעולם תקווה לעתיד
עם אצבע על הדופק של העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest