דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ליצור את העולם החדש

ליצור את העולם החדש

שאלה: בכנס הערבות בדצמבר אנחנו רוצים לחגוג את לידתו של העולם החדש. במה עלינו להתרכז לשם כך?

תשובתי: כולנו צריכים להתחבר למען אותם הערכים שאנחנו רוצים להבליט בכנס. מיום ליום אנחנו צריכים להשתדל יותר ויותר להרגיש שאנחנו חיים בעולם החדש. אנחנו צריכים לשחק בו, לתאר אותו ביחסים בינינו, בכל המחשבות והפעולות שלנו.

כמו שכתב בעל הסולם, אנחנו צריכים ליצור איזושהי הדגמה של החברה החדשה, שתהיה היסוד של העולם החדש ותאפשר לכולם ללמוד מהדוגמא שלנו. אז בואו, בתור התחלה, ניצור את העולם החדש הזה בינינו. ואז נראה כיצד נפתחות בפנינו הזדמנויות חדשות שאפילו לא חלמנו עליהן, גם ברמת החיים המשותפים, התעשייה, המסחר, החינוך וכן הלאה.

אנחנו לא מבינים הרבה לגבי השלבים האלה, אז נשאיר אותם לאור. אם אתה עושה את מה שאתה מסוגל – כל השאר כבר יסתדר. התפקיד שלנו הוא להשתדל, וההזדמנויות ייפתחו. אנחנו צריכים להימשך בכל כוחותינו לעבר העולם החדש, היחסים החדשים, החברה החדשה. העבודה הזאת צריכה לתפוס כל רגע מהחיים שלנו, לתת את הטון ואת הכיוון בהפצה, בהכנה לכנס ובקשרים בין הקבוצות, כדי שנרגיש את עצמנו יותר ויותר כקבוצה אחת.

בכל יום אנחנו צריכים לדאוג להגדלת החיבור ולהקטנת הפער בין הרצוי והמצוי. אם אנחנו רואים עדיין תופעות שליליות בעולם, זה סימן שאנחנו עדיין לא הגענו לתיקון בינינו. זאת הסיבה היחידה.

הרי כללות האנושות תקבל את הכול מהמוכן, בעוד לנו יש את הבחירה החופשית שמאפשרת לנו למשוך את האור, שלאחר מכן יישפך לכל העולם ויעשה בו את הסדר הנכון.

אז הכנס מתקרב, וזה מאוד רציני.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "אהבת ה' ואהבת הבריות", 30.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
החיבור הוא ההצלה
מכוונים את עצמנו לגל של הכנס
משחק בחיים האמיתיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest