דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / המלחמה תתפשט מהמזרח התיכון לכל העולם

המלחמה תתפשט מהמזרח התיכון לכל העולם

דעה: "ברגע שבו כל העולם כבר לא יוכל לשלם על חובותיה של ארה"ב, תגיע קריסתה של הפירמידה הכלכלית שלה. הפיתרון של ארה"ב ליציאה מהמבוי הסתום הוא הכרזת מלחמה חדשה שתסיט את תשומת הלב מכלל הבעיות ותרכז אותה סביב המלחמה.

ללא הסכמתה של ארה"ב, פלסטין לא הייתה מעלה את הדרישה לעצמאות. ארה"ב כבר מדברת על חובתה של ישראל לחזור לגבולות 1967. וזאת מפני שאמריקה זקוקה למלחמה במזרח התיכון כדי להקרין את חוסר היציבות לגבולותיהם של כל יריביה הגיאו-פוליטיים: סין, רוסיה ואירופה.

באמצע המאה ה-20, האנגלוסקסים הסגירו להיטלר את בני בריתם האירופאים ועצמו את עיניהם על כל מעשי הזוועה של הנאצים כדי לפתוח במלחמה שאחריה הדולר הפך למטבע העיקרי. כיום, האמריקאים והבריטים הופכים את הפונדמנטליזם האסלאמי לכוח המחץ של המלחמה החדשה. מכאן נובעת עזרתם הישירה ל"אחים המוסלמים" בהחלפת המשטרים החילוניים במזרח התיכון למשטרים אסלאמיים.

ארה"ב הסגירה בבת אחת את חבריה ושותפיה, כדי שבמקומם יבואו כל מיני צורות של אל קעידה. מבחינתם קדאפי גרוע יותר מאנשי האסלאם הקיצוני. ארה"ב אינה נוזפת בטורקיה שנקטה בסנקציות כנגד ישראל.

מנהיגי ואזרחי ישראל צריכים לראות מי מנסה לחשוף אותם לפגיעה נוספת כדי לפתור את הבעיות המיידיות של עצמו ולשמור על השליטה העולמית.

גם אירן מנסה לנצל את המהלך של ארה"ב.

אחידותה של אירופה נסדקה על ידי ארה"ב, המוניטין שלה נפל, וכל זה משחק לטובת ארה"ב. לוב עומדת לפני התפרקות, מפני שארה"ב זקוקה ללוב כבסיס של אל קעידה ומגרש לאספקת נשק למלחמה נגד ישראל, ומשם הפונדמנטליזם, הטרור והכאוס יתפשטו בכל האזור.

הבאה בתור היא סוריה, שבה ארה"ב רוצה להעלות לשלטון את הקיצוניים. סוריה דיכאה ביד קשה את השלב הראשון של המרד. סוריה תוכל להחזיק מעמד רק אם תדכא את הניסיונות למרד.

המשטר הקיצוני שנולד במזרח התיכון והתחזק בעימות נגד ישראל, ינוע קדימה. ארה"ב עוזבת את אפגניסטן? – יבואו לשם הטליבאנים וקיצונים אחרים. הם יתחילו במהפכות אסלאמיות בפקיסטן, טג'יקיסטן, קירגיזיה וקזחסטן. זהו איום ישיר לביטחונן של רוסיה וסין".

התייחסותי: רק דרך השאיפה לאיחוד נוכל לעמוד נגד ארה"ב והקיצוניים. לאף אחד אין כוחות אחרים, כולל לרוסיה. ההתפתחות המזורזת של העולם לקראת הגלובליות והתלות ההדדית תהרוס את התוכניות הללו ותחליש כל אחד שמתנגד לנטייה של הטבע לעולם מאוחד. אף אחד לא יכול לברוח מהערבות ההדדית וממימוש חוק האיזון של הטבע. האגואיזם סיים את ההתפתחות האינדיבידואלית והתחיל להתחבר למערכת אחת – כל האנשים ימצאו את עצמם מחוברים כמו גלגלי שיניים בתוך מנגנון אחד. במקרה כזה, כל אחד שירצה ללכת נגד התנועה המאוחדת, יזמין על עצמו את התגובה הנגדית הכוללת: סבל אדיר שיתקן אותו ויהפוך אותו לדומה לטבע.

ידיעות קודמות בנושא:
לאן תיטה כף המאזניים העולמית
זהירות – פרובוקציה!
היתרון הפרקטי של האיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest