דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אחרי שהאגואיזם הגיע לרוויה

אחרי שהאגואיזם הגיע לרוויה

מתוך שיעור מס' 7 בכנס הקבלה בטורונטו

אף אחד מאיתנו לא הגיע לחכמת הקבלה בצורה מקרית. כל אחד ואחד קיבל את ההתעוררות על מנת שייקח חלק פעיל בהפצת הידיעות על החיבור בעולם. וגם האנשים שיקבלו מאיתנו את הידיעות הללו, יעבירו אותן הלאה. אנחנו לא צריכים להסביר להם את כל המערכת, אלא אנחנו צריכים לגשת אליהם בהתאם לחיסרון שלהם.

הם צריכים חינוך לילדים, אז צריך להסביר להם איך ליצור חינוך נכון, גלובלי ואינטגרלי, כפי שהמערכת הכללית האנושית מחייבת אותנו. כמו כן, אנחנו מסבירים גם כיצד לבנות את מערכת ההתקשרויות בין הבנקים, בין החברות המסחריות, בתעשייה, בין המדינות…

הכול צריך להשתנות. הם לא צריכים לדעת מה אנחנו מרוויחים מזה בדרגות הגבוהות, כשאנחנו מתחילים להרגיש את התוכנה העליונה, את הכוח העליון, כשאנחנו מגלים את המימד העליון, את החיים שלמעלה מהחיים הגשמיים שלנו. לא כדאי להגיד להם את זה, זה לא החיסרון שלהם, ואם הם ישמעו על זה, הם עלולים לחשוב מייד שאנחנו מיסטיקאים.

אבל הם כן צריכים לסדר את החיים שלהם כאן, בעולם הזה. ולכן אנחנו צריכים לפנות אליהם בגובה העיניים ולהסביר את העקרונות של החיים החדשים, של העולם החדש, של התוכנה החדשה שהותקנה באנושות.

עד שנת 1995 הרצון שלנו התפתח בצורה אקספוננציאלית, ובסופו של דבר הוא הגיע לרוויה. האגואיזם הגיע למקסימום שלו (max), ויותר מזה הוא לא יגדל. מעכשיו והלאה, הוא יהיה אינטגרלי, כוללני (Σ). זאת אומרת שכולנו נצטרך להפוך לאחד, משבעה מיליארד – לאחד. ובהתאם לזה יהיו החוקים החדשים.

רק אנחנו, בקשר בינינו, בעבודה בינינו, יכולים לגלות את הצורות של האנושות החדשה ואת חוקי האנושות החדשה.

במשך כל ההיסטוריה, הפילוסופים, הפוליטיקאים, הסוציולוגים, הפסיכולוגים, המדענים למיניהם, היו חוקרים את טבע האדם. ככל שהם היו אגואיסטים גדולים יותר, הם היו מטפסים במעלה הפירמידה של ההיררכיה החברתית, וכל אדם היה תופס את המקום שלו בהשפעה על החברה.

האגואיסט הגדול ביותר היה, נניח, ראש הממשלה, מתחתיו – חברי הפרלמנט, וכן הלאה. הם היו האגואיסטים הגדולים, הם ידעו את טבע האדם, הם ידעו איך להצליח, איך להרוויח, איך לעשות משהו, ולכן הם באמת קבעו לחברה האגואיסטית את החוקים.

אך היום, אלו שמובילים את החברה צריכים להיות אנשים בעלי ראייה אחרת, ראייה גלובלית, אינטגרלית. אנשים שיודעים איך להתחבר ביניהם, איך להפעיל את החינוך, התרבות, ההשפעה על האזרחים, כך שהם יתחברו יחד.

הרי עכשיו, כשהאגואיזם שלנו הגיע לרוויה, ההצלחה שלנו תלויה במידת החיבור בינינו. בעבר, כל אחד הרוויח על חשבון האחרים, והממשלה קבעה את החוקים כדי שלא "נמחק" זה את זה. אולם היום, כל החברה, כל הממשלה, כל החוקים צריכים להתהפך, וצריך ללמד את האזרחים להיות מחוברים יותר בצורה הנכונה, בהתאם לתוכנה העליונה.

אנחנו צריכים לגלות את זה בקשר בינינו, בכל החומר שהעבירו לנו המקובלים, ולהסביר את זה לקהל. לשם כך, נצטרך להיעזר במדענים שמהר מאד מסכימים עם מה שאנחנו אומרים, מפני שהם כבר רואים שחלק מהדברים האלה מתגשמים בעולם. ומהמדענים נצטרך להעביר את המסר הזה לממשלות, וכן להגיש אותו לעם.

וכך כולם יתחילו להכיר את הנחיצות להתחבר, כדי להינצל מהמשבר הטוטאלי שמאיים למחוק אותנו. במילים אחרות, אנחנו מסבירים לאנשים כיצד להיטיב לחייהם הגשמיים.

כל אדם וכל קבוצה חייב להשתתף בעבודת ההפצה היומיומית הזאת, בעיקר ברשת האינטרנט. כל אחד חייב ליצור קשר עם האחראים על כך, על מנת להיכנס לעבודה הזאת.

מתוך שיעור מס' 7 בכנס הקבלה בטורונטו, 18.09.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הפיתרון הקל
איך בונים סביבה?
המנוע שדוחף את הרעיונות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest