קל לנו לחזור

בהתחשב במצב הנוכחי של העולם, ההתקדמות שלנו תהיה מהירה. ניתן לראות לפי החדשות כיצד הקצב הולך וגדל. אנחנו נעבור מהר את התקופה הזאת, כי גם העולם זקוק להתקדמות שלנו. ולכן צריך "להחזיק חזק" בכל הכוח ולא לרדת מהדרך.

מאוד חשובה עכשיו העבודה בשטח, ההפצה ההמונית. אם אתה מתקשר למישהו כדי להשפיע לו, דרכך הוא יעבור מהר את כל השלבים ההכרחיים. אני פונה לכל הקבוצות שלנו בישראל וממליץ בחום לקחת ברצינות את עבודת ההפצה. על זה כתבו בעל הסולם וכל המקובלים. ואפילו בלעדיהם אנחנו רואים שאין דרך אחרת. רק כך נגלה את המציאות העליונה.

העבודה שלנו היא לתקן את 613 הרצונות מקבלה להשפעה. כל השאר, זו עטיפה, מנהגים שהיו הכרחיים בתקופת הגלות. אבל השיטה האמיתית, שבה השתמשנו מלכתחילה, היא התיקון הפנימי. אנחנו כבר היינו בזה, לפני שנפלנו ממדרגת אהבת אחים לשנאת חינם בזמנו של רבי עקיבא. יש לנו רשימות, גנים רוחניים שנשארו מאותם הזמנים, ולכן קל לנו לחזור.

לכן באים אלינו בטענות, ולכן כל העולם שונא אותנו. העולם בעצמו אינו יודע למה בדיוק, אך הוא מרגיש שהבעיה היא בנו. לכן צריכים לפעול מהר ככל האפשר. כי בכך אנחנו נרחיק מעצמנו את כל הצרות. כל שכנינו יבואו לעזור לנו, במרום לירות עלינו טילים. זה בדיוק מה שיהיה, והמקובלים כותבים על זה. למעשה, האויבים הם "עזר כנגדו", הם לוחצים עלינו, כדי שאנחנו נהרהר ונחשוב על החיים.

צריכים לזכור שהכול בא מכוח אחד, שאין עוד מלבדו. ובהתאם לזה אנחנו צריכים להגיב למתרחש. מה יצא לנו מזה שנצעק עליהם ונעשה איתם חשבונות? איזה תיקון יש בזה? התיקון היחיד שלנו הוא להתאחד ולהפוך להיות "אור לגויים", להראות לכל העולם את הדרך לתיקון. כי העולם הרי חסר אונים, המוחות הטובים ביותר שלו אינם יודעים מה לעשות.

דווקא עכשיו מגיע הזמן שלנו. אם נבצע את עבודתנו, כולם יכבדו אותנו. ולכן אנחנו צריכים להפיץ יותר, להסביר יותר, ולהראות בעצמנו את הדוגמא הנכונה. אנחנו נכנסים לתקופה של קבלה מעשית, שכל מהותה היא תיקון האדם.

מתוך שיעור על מאמר שבעל הסולם פרסם בעיתון "האומה", 09.09.2011
ידיעות קודמות בנושא:
להעביר את הרוח של בעל הסולם
הקבוצה אחראית עבור האנושות כולה
אחראים לעורר את האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest