נכללים בעבודה

כבר היום אנחנו צריכים ליצור גרסה ראשונה של "הצהרת הכוונות" שלנו, שבה נביא ציטוטים מדבריהם של מדענים שונים, נספר על המחלה העכשווית של האנושות ועל התיקון שלה.

עוד לפני 5-7 שנים, כשדיברתי על משבר, אף אחד לא הסכים איתי. עד לאחרונה אנשים צחקו על "השערות" דומות. לפני שנה "הוחלט" שהמשבר הסתיים, אבל עד מהרה התברר שאין הדבר כך: הקריסה נמשכת ואפילו אמריקה מתחילה לטבוע.

ולכן אנחנו צריכים להכין הצהרה ברורה על ה"אני מאמין" שלנו, ולהראות שמהותה של המחלה היא האגואיזם האנושי, והריפוי שלה הוא איחוד וערבות. הטבע עצמו, שמתגלה במציאות האינטגרלית העכשווית, מחייב אותנו להיות יחד, ברצון אחד.

אנחנו צריכים לרשום בצורה מדויקת את הצעדים שלנו בדרך הזאת: אנחנו בונים חברה נכונה, החל מארגון קטן, שהולך ומתרחב והופך לארגון בינלאומי ענק, מאוד מגוון, אך מחובר ומלוכד. כך נתרפא מהמחלה שלנו.

אני מבקש מכל החברים שלנו: אם יש לכם נתונים או רעיונות כלשהם, או אם אתם יכולים להביע אותם ולשלוח אלינו בצורה של טקסטים, קליפים, שירים, ציורים וכדומה – בבקשה תשלחו אלינו, כדי שנשתמש בכוח המאוחד של הערבות ליצירת השיטה.

מתוך אהבה לאנושות, אנחנו צריכים להשתדל בכל כוחנו להציע לה תרופה, כל עוד המחלה לא החמירה. כולנו צריכים לעבוד קשה כדי להביא את בני האדם להבנת המתרחש.

מתוך שיעור מס' 3 בכנס הקבלה בגרמניה, 06.08.2011
ידיעות קודמות בנושא:
יחי חוסר האדישות!
כשהחולה עדיין לא מוכן להתרפא
המחלה ברורה, כל העניין הוא התרופה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest