דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ללמוד על האיזון עם הטבע

ללמוד על האיזון עם הטבע

אנחנו צריכים לארגן חינוך אינטגרלי מסביב לכל אדם, לחייב כל אחד להיכנס לזה. הרי המשבר הכללי יסתיים בכזאת מכה גדולה, שלאף אחד לא תהיה עבודה. אין לנו צורך בכל המוצרים המיותרים האלה, אין יותר צורך לייצר אותם, יש את הכול בשפע. העולם מייצר זבל, זורק אותו, ורק מזהם ומלכלך את כדור הארץ.

אנחנו פתאום מגלים, שמתוך 7 מיליארד בני האדם שקיימים בעולם, 80% מיותרים. מה לעשות איתם? להרוג אותם?! באמת ישנן כאלה תיאוריות, שמ"אנשים מיותרים" כאלה צריך להיפטר, ואז לאחרים תהיה עבודה. אבל גם לאחרים לא תהיה עבודה, כי המלחמה הזאת תהיה כל כך קשה, שעוד לא ברור האם מי שיישאר בחיים ישמח מכך שהוא נשאר בחיים.

לכן יש לנו פיתרון פשוט מאוד. העבודה של כל אדם תסתכם בלהיכנס לחינוך, ללימוד. כפי שאנחנו מלמדים את הילדים שלנו, והם נמצאים 100% בלימוד, נגיד עד גיל 18, כך גם אדם מבוגר צריך ללמוד או להתחנך במשך כל החיים שלו, ולעבוד שעתיים ביום, לבצע איזושהי פעילות שנקבעה על ידי החברה.

ואז כל אדם יעבור בהכרח שינוי פנימי. אנחנו לא משאירים אף אדם. כל אחד חייב ללמוד במערכת הווירטואלית: לצפות בקליפים, לשמוע שירים, לקרוא בדיחות, הכול בנושא הגלובליות, האינטגרליות, החיבור, הערבות. כל אחד חייב להכין שיעורי בית, לשלוח אותם לבדיקה, לעבור מבחנים. עשית הכול? – תקבל שכר בסוף החודש. זאת העבודה שלו.

שאלה: אם אף אחד לא עובד, מי מממן את המשכורת שלו?

תשובתי: זה לא אומר שאף אחד לא עובד. כולנו עובדים, במידה שבה אנחנו צריכים לייצר את הדברים ההכרחיים לחיים. אנחנו לא מייצרים דברים רק כדי להעביר אותם מיד ליד, ואחר כך לזרוק למזבלה, מפני שאף אחד כמעט אינו משתמש בהם. אנחנו נייצר רק את הדברים ההכרחיים, שנחוצים לכל אחד כדי להתקיים בצורה נורמלית.

הלימוד כיצד לחיות בגבולות ההכרחיות, בדרגת האדם, באיזון עם הטבע, תוך שמירה על דרישותיו – גם הוא שייך לאותה מערכת החינוך. היא חייבת להסביר לכל אדם, שאם אנחנו צורכים יותר מהנחוץ, אנחנו גורמים לחוסר איזון עם הטבע. כך גם כל איבר בגוף אינו מקבל לעצמו, אלא רק כדי להתקיים ולעזור לאחרים, לשרת אותם. חייבים להבין שאין לנו ברירה, אנחנו מוכרחים להגיע לכזאת מערכת. המקובלים דיברו על זה הרבה, ואנחנו צריכים להביא את הידיעות הללו לכולם.
מתוך ישיבת תוכן על ספר חדש שייצא לאור בשפה העברית, 11.07.2011
ידיעות קודמות בנושא:
האיזון שמוביל להתפתחות
לשבת מחדש על ספסל הלימודים
בנקודת המפנה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest