דף הבית / כלכלה / כסף / יש מוצא אחד: חיבור

יש מוצא אחד: חיבור

תקציר דבריו של דרגוטין מטנוביץ', יועץ סגן הנשיא ושר הפנים של סרביה, ראש המפלגה הסוציאליסטית הסרבית: "שלושת המשברים של הציוויליזציה האנושית הם: סיום מצבורי הנפט, חיסול מוצרי המזון הזולים ועלייה בטמפרטורה של כדור הארץ.

הנפט הוא משאב שאינו מתחדש. 90% מכל מה שמיוצר, מיוצר תוך שימוש בנפט, אין לו שום אלטרנטיבה. סיום מצבורי הנפט יגרום לסכסוכים ולמלחמות… קריסת רעיון האיחוד האירופי. כתוצאה מכך יעלו באירופה לשלטון מפלגות לאומניות. המדיניות של האיחוד האירופי ביחס למדינות אחרות היא בעיקר חיסול התעשייה והחקלאות, כיוון שכושר הייצור במערב הוא ענק והם צריכים רק שוק שבו ניתן למכור את הסחורה.

כמו שאמר רוטשילד: "מי שמחזיק בידיו את הכלכלה של המדינה, מחזיק את השלטון שלה. מי שמחזיק בידיו את האנרגיה, מחזיק בידיו את כל המדינה. מי שמחזיק בידיו את מוצרי המזון, מחזיק את העם"

התייחסותי: אלו הם סימני הקפיטליזם ההולך ונרקב, או ליתר דיוק, סימני האגואיזם העולמי הכללי, בכל המדינות והמשטרים. עכשיו נותר רק להכיר בקריסה הכללית ולצאת ממנה על ידי חיבור כללי. אין דרך אחרת, כיוון שזהו התנאי שמציב לנו הטבע. איך להשיג את זה? – צריך לחפש ביחד. ואז פתאום ייפקחו העיניים, ותתגלה השיטה המוכנה לתיקון טבע האדם, שמשנה אותו בדיוק למען החיבור הנכון. והתמורה לכך, חוץ מהשגת חיים מושלמים בעולם הזה על פני כדור הארץ, היא גם גילוי דרגה חדשה של קיום: קיום נצחי ושלם.
ידיעות קודמות בנושא:
הרעיון של האיחוד האירופי מאבד את כוחו בעיני הפוליטיקאים
יודעים מה צריך, אבל לא מסוגלים
הצנע יניע את ספירלת הקריסה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest