דף הבית / חינוך, ילדים / כולם בעד האיחוד – אך כיצד?

כולם בעד האיחוד – אך כיצד?

laitman_2010-03-12_9587-70.jpg

חוות דעתו של חוזה לואיס רודריגס ספטרו, ראש ממשלת ספרד, בפורום הכלכלי של האיחוד האירופי: "אם מדינה זו או אחרת נמצאת בבעיה, אז על המדינות האחרות לתמוך בה. זה המצב שצריך להיות היום, זה יביא אותנו לעולם ללא תחרות בין המדינות. בעתיד יהיה עלינו להיות מאוחדים וסולידריים, ובהתחשב בשיעורי הזמן, לשנות יחד את העתיד. ההיסטוריה מצביעה על כך שאם אנחנו מאוחדים, אנחנו מסוגלים לפתור בעיות ולהבטיח ביטחון. את פיתרון הבעיה הזאת של החיבור, צריכה לחוות אירופה כעת.

חוות דעתה של טארייה האלונן, נשיאת פינלנד: "האירופאים יהיו חזקים רק יחד. יהיו לנו חופש ומשאבים לפתור את הבעיות הללו, מכיוון שאנחנו יודעים שבעתיד מדינות אירופה תזדקקנה זו לזו".

חוות דעתו של ג'ורג' סורוס, איל הון יהודי-אמריקאי ופעיל פוליטי: "השלטונות מושכים את הזמן, במקום לחפש פיתרון לבעיות הכלכלה של הגוש האירופאי. הסיכויים של אירופה לפתור את בעיות החוב, מצטמצמים כל יום. באירופה ישנן בעיות רציניות: חוב מופרז של יוון, פורטוגל ואירלנד. השלטונות אינם מציעים פיתרון, הם סתם מושכים את הזמן".

הערתי: בוודאי שהתפתחות האגואיזם בתוכנו יגלה את המשבר הכלל-מערכתי, חוסר התאמתם של הקשרים האגואיסטיים שלנו במערכת האינטגרלית של הטבע, שלתוכה אנחנו נכנסים מחוסר ברירה. עלינו להשתנות מאגואיסטים לאלטרואיסטים, מאנוכיים לאחים. אנחנו מקווים שאנשים יבינו שצריך להתחבר ושרק האגואיזם שלנו מפריע לנו לעשות זאת.

כלומר, הפיתרון למשבר בכלל אינו נמצא במישור הכלכלי, אלא בחינוך ובתיקון טבע האדם. אך גם אם ינחשו זאת, הם לא יוכלו בעצמם למצוא פיתרון כיצד לתקן את האגואיזם של כל אחד לחיבור במערכת אחת – דבר זה מתממש רק בעזרת חכמת הקבלה. לכן היא מחכה רק ליישום שלה.

ידיעות קודמות בנושא:
אמריקה ואירופה טובעות יחד
הצלתו של האיחוד האירופי תלויה באיחוד העולם כולו
פיתרון בשינוי טבע האדם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest