דף הבית / כנסים / נציגי ARI בפורום השמיני להתפתחות סוציאלית באמריקה הלטינית

נציגי ARI בפורום השמיני להתפתחות סוציאלית באמריקה הלטינית

נציגים של ARI השתתפו בפורום השמיני להתפתחות הסוציאלית של מדינות אמריקה הלטינית, שאורגן על ידי אונסק"ו.

בתאריכים 11-12 ביולי, התקיים באל-סלבדור פורום שׂרים בנושא ההתפתחות הסוציאלית של מדינות אמריקה הלטינית, שהתמקד בפוליטיקה הסוציאלית למען בני הנוער, במסגרת התוכנית UNECO MOST.

שׂרי העבודה והפיתוח הסוציאלי ממדינות אמריקה הלטינית והאיים הקריביים התאספו כדי לנתח ולבדוק את בעיות החברה המודרנית באזור, בתקופה שבה נרשם גידול באבטלה והבעיות במערכות החינוך מדאיגות את החברה המודרנית בכללותה.

נציגים מטעם ARI קיבלו הזדמנות להציג את נקודת המבט שלנו על החינוך הגלובלי והאינטגרלי, כפתרון לבעיית המשבר, וכן ניתנה לנו האפשרות להשתמש בטכנולוגיות חדישות ליצירת מערכת חינוך שתהווה תשובה אמיתית לצרכי העולם החדש, שהופך להיות יותר ויותר מחובר ותלוי הדדית.

ראה תמונות:

[nggallery id=40]

הרעיונות החדשניים הללו התקבלו על ידי המשתתפים בהתלהבות רבה. נידונו כיוונים חדשים של עבודה משותפת עם נציגי אונסק"ו ושאר הארגונים החינוכיים, במטרה ליצור תוכניות פיילוט לחינוך וירטואלי של בני הנוער.

במושב השתתפו: נשיא רפובליקת אל-סלבדור ק. מאוריסיו פונס קרטחנה, עוזר מנכ"ל אונסק"ו לענייני מדעים הומאניים וסוציאליים פ.א. לאסו, מנהל התוכניות ההומאניות והסוציאליות של אונסק"ו במדינות אמריקה הלטינית והאיים הקריביים ד"ר חוּלִיוֹ קראנסה, נציגים של האו"ם, יוניס"ף, וארגון העבודה הבינלאומי.

ידיעות קודמות בנושא:
הפורום השמיני להתפתחות סוציאלית באמריקה הלטינית
ARI מחזקת את הקשרים עם אונסק"ו
פגישות ביונסק"ו ובאו"ם

One comment

  1. לחיים !!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest