דף הבית / משבר עולמי / פרכוסים אחרונים של ציוויליזציה ישנה

פרכוסים אחרונים של ציוויליזציה ישנה

laitman_2010-11-24_7962_us-70.jpg

דעתו של פרופ' יורי יקובץ, סגן נשיא התאגיד הפיננסי הרוסי, חבר האקדמיה הרוסית למדעי הטבע והסביבה במוסקבה ונשיא המכון לחקר תחזיות: "המשבר היה צפוי, בלתי נמנע, ויתרה מכך, חיוני. הוא הגיע כדי לנקות את מה שהתיישן. זוהי לידתו של העולם החדש, לא סוף העולם אלא דחף למהפכה גלובלית שתוצאתה תהיה היווצרות ציוויליזציה אינטגרלית. חקרנו את החוק של דחיסת הזמן ההיסטורי, עליו כתב ולדימיר ורנדסקי, המורגש באופן מיוחד בזמן חילופי הדורות. ציפינו למשבר שמתרחש כעת, אך עד שלא "יימצא את עצמו" הפוטנציאל של המערכת הישנה, לא ניתן יהיה להחליפו במערכת אחרת. רק על ידי עיצוב דמות העתיד שעבורה נרצה לחיות, נוכל לענות לאותן קריאות תיגר שניצבות לפנינו".

תגובתי: כל כך הייתי רוצה להעניק להם את הידע של חכמת הקבלה, אך הם בעצמם נמצאים במשבר ולכן אינם יכולים לשמוע ולשׂים לב. עד שהמשבר לא ייאלץ אותם לפקוח עיניים ואוזניים ולהיות מסוגלים לשמוע את המשׂימות והמטרות העליונות ואת תוכנית הביצוע הנכונה.

ידיעות קודמות בנושא:
משבר ההתנגדות לבורא
משבר – נקודת המעבר לחברה החדשה
תיאוריה מערכתית של המשבר

2 comments

  1. אם לוקחים ממני את קנה המידה של מר ומתוק ואומרים לי שזה שגוי להשתמש בזה כדי לנווט, ואין לי מושג מה זה אמת ושקר אז על פי מה לעזאזל אני יכול לנווט לפני המחסום?

  2. כשאני קןרא זוהר לבד בבית זה מועיל או לא לעשות את זה בכלל? וכשאני קורא את פרוש הסולם ואני מצליח להבין את המבנה בצורת שרטוט (אני יודע שזה כלום אבל לפחות יש אחיזה) ופתאום זה נעלם והכל נראה לי סינית אז מה עדיף: לחזור למקום שהיה לי מובן (גרפית אבל בכל זאת..) או דווקא להמשיך לקרוא בערפול?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest