דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לצרף את כל חלקי הבריאה למערכת אחת

לצרף את כל חלקי הבריאה למערכת אחת

photo_rav_gh70_258.jpg

כנס "UNIDOS" העולמי במדריד, שיעור מס' 2

כיצד להסדיר את הקשר הפעיל בינינו, זאת משימתנו העיקרית, מכיוון שבכך תלוי הכל! אם אנחנו נבין כיצד להתחבר בינינו נכון, נחזור לעולם אין סוף, שם אנחנו מחוברים יחד, ונגיע לחיים נצחיים ושלמים.

המקובלים שעברו את הדרך הזאת וגילו את מה שאנחנו עתידים לגלות, מסבירים לנו כמו לילדים קטנים שאינם מכירים את העולם הזה. הם מסבירים שקיימת בריאה אחת כללית, ובבריאה הזאת ישנם חלקים שמשתוקקים לגילוי מצב יותר נעלה. ההשתוקקות הזאת נוצרת בהם בצורת שאלה על משמעות החיים, מכיוון שהם אינם מרגישים שבעולם שלנו, בדרגה שלנו, ישנה מטרה.

לשם מה לחיות? על מנת להתקיים פחות או יותר בנוחות? אני לא מסוגל לחיות כמו בהמה שמתקיימת בלי לחשוב, אני רוצה יותר! כיצד להשיג זאת? כיצד יודעים לשם מה אני חי, מאין הגעתי, איזה תהליך עליי לעבור בחיי? האם אני יכול להשפיע על הגורל שלי? מה מצפה לי? אני יודע בוודאות שאמות, מכיוון שאני נולדתי – אך מהי המטרה? האם יש משהו אחרי מותי?

בני האדם המציאו לעצמם דתות, גן עדן, גיהנום, וכל אחד מתאר זאת לעצמו אחרת. אם אני קיים בעולם הזה כמו בהמה, מדוע צריך להיות המשך לכך? במה נבדל אדם מהבהמה שהוא אוכל? מה הוא עשה בחייו, מלבד לשמור על קיומו בניסיון להופכו לנעים יותר? אין לאדם שום יתרון על הבהמה.

האנשים ששואלים את השאלות הללו, הם אנשים עם נקודה שבלב, שאינם יכולים למצוא סיפוק במסגרת החיים הרגילים שלנו. הם רוצים לדעת את הסיבה לחיים ולכל מה שמתרחש, להבין כיצד בנוי הטבע והבריאה כולה, לאיזו מטרה כל זה קיים.

הבריאה מורכבת מחלקים רבים, שלרובם אין נקודה שבלב והם אינם שואלים את השאלה על משמעות החיים. בתוך המערכת הכללית של הבריאה שולט אור עליון, שממלא את כל חלקיה. מה עלינו לעשות, כשאנחנו נמצאים בין מיליארדי בני אדם, שמרגישים את המשבר ושואלים מדוע זה קורה? הם שואלים על כך מכיוון שהם רוצים לחיות טוב יותר, ואילו אנחנו שואלים על משמעות החיים, מכיוון שרוצים לגלות את סודם. לכן, האור העליון מביא אותנו לחיבור, למרות המרחקים הגדולים בינינו. וכדי שאנחנו נוכל להתקשר זה עם זה, הופיע האינטרנט.

כשאנחנו מתחילים להתקשר, אנחנו יוצרים מערכת שקושרת את כל חלקי הבריאה, כמו רשת דייגים. אם נפעל נכון בינינו ונפיץ את חכמת הקבלה לכל השאר, הם יאלצו להתחבר אלינו, מכיוון שלנו ישנו הפתרון לבעיית המשבר, ואילו להם אין. אנחנו יודעים כיצד להתחבר, ואילו הם אינם יודעים, מכיוון שאין להם את הכוח החיובי – הנקודה שבלב.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס במדריד, 04.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מפירוד לאיחוד
התקדמות מתוך פחד ממוות
בסיום ההתפתחות האגואיסטית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest