דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / 125 צעדים לגילוי העולם העליון

125 צעדים לגילוי העולם העליון

laitman_2010-04-14_7369_u-70.jpg

כנס "UNIDOS" העולמי במדריד, שיעור מס' 2

כיצד עלינו לעבוד בתוך הקבוצה, על מנת להגיע לאיחוד בינינו? המקובלים אומרים שכל מי שרוצה להתחבר עם החברים, חייב לבטל את עצמו בפניהם. אם האדם מכניע את עצמו בפני האחרים, הוא מקבל מהם את הרגשת חשיבות המטרה, ובעזרת הכוח שקיבל מהם משתוקק קדימה, זה אומר שהוא מתקדם בעזרת הכוחות שלו, הרי הוא קיבל אותם הודות לכך שביטל את עצמו בפני הקבוצה!

לכן דווקא בעזרת הכוח הזה, עם ההשראה, ההתלהבות והחום שהוא קיבל מהקבוצה, הוא רוצה להתקדם ועושה צעד קדימה. מסתבר שהעבודה שלנו נעשית בשני מישורים: אנחנו מבטלים את עצמנו בפני הקבוצה, מקבלים מהסביבה את גדלות המטרה ובעזרת הכוח הזה נעים קדימה.

ומהי מטרתנו? המטרה שלנו היא להגיע לבורא, להתחבר בינינו בצורה כזאת שנהיה מיקשה אחת, אחד שלם.

עליי להתקדם, כל הזמן לבטל את עצמי בפני הקבוצה. אך אנחנו יודעים שמצד אחד ישנן 125 מנות של אגואיזם שגדל בהתמדה. כשאני מקבל מנה אחת של אגואיזם, עלי לבטל את עצמי, ואז מצד שני אני מקבל מנה של אור – כוח חיובי, כוח ההשפעה. בחיבור נכון בין שני הכוחות הללו אני מתקדם צעד אחד.

עלי לעשות 125 צעדים, מקרע מוחלט מהאחרים עד ל100% חיבור עמם, שנקרא גמר התיקון.

במידת התקדמותי לפי 125 המדרגות וההתקרבות לאחרים, מצד אחד אני מרגיש רצון שגדל, ומצד שני אור חזק יותר. כשהאור מתפשט בתוך הרצון שלי, אני מתחיל להרגיש מציאות שנמצאת מעל העולם הזה, מחוץ לאגואיזם שלי, כלומר בתוך 125 המדרגות הללו אני מגלה את העולם העליון.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס במדריד, 04.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
להבדיל את האגואיזם הרע מהרצון הטוב
מהמפץ הגדול לכנס במדריד
תהיה אובייקטיבי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest