דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עירוי של כוח האיחוד

עירוי של כוח האיחוד

laitman_2011-01-04_congress-we_9809-70.jpg

כנס "NOI" העולמי ברומא, שיעור מס' 1

שאלה: בזמננו, כשהמשבר בעולם גובר, ומתרחשים יותר ויותר אסונות טבע ומלחמות, כיצד עלינו להתייחס לאנשים שעברו את האסונות? אני מרגיש כאב, מכך שאני רואה כאלה יסורים ואין ביכולתי לעזור להם.

תשובתי: המשבר אינו מתקדם רק בכיוון אחד. זה לא סתם רעידת אדמה וצונאמי ביפן, שיטפונות וטייפונים באמריקה, שריפות ברוסיה או מהפכות שלטון במזרח התיכון. אלו הן בכל זאת תופעות מקומיות, ולכן אנחנו אמנם דואגים במקצת כשאנחנו שומעים עליהן, אך בכל זאת לא לוקחים קרוב ללב. הטבע האגואיסטי שלנו לא נותן לנו להזדהות עם זה לעומק. אך אם אני מפחד, שהצונאמי הזה יגיע אליי, זה כבר עניין אחר לגמרי.

המשבר הזה הוא רב תוכניתי. ובינתיים הוא מתגלה באסונות בודדים פעם פה ופעם שָם, אך בעיקרון, הוא מכין את הקרקע כדי לזעזע באופן יסודי את העולם, בצורה גלובאלית כללית. דווקא מזה מפחדים אותם אלה שמבינים את מה שמתרחש עכשיו.

זה יהיה משבר כלכלי גלובאלי, וכשהקשרים הכלכליים יקרסו, בתנאים של תלות כוללת הדדית מלאה שלנו של זה בזה, זו תהיה בעיה גדולה מאוד. זה יָכֵה מיד בכולם, ואז אנשים יתחילו להשתגע, מבלי לדעת מה לעשות. נקווה, שנצליח להשפיע לפני כן על העולם בהשפעה חיובית ולמנוע התפתחות כזאת.

לא צריך לחשוב, שכדי להשפיע על העולם אנחנו צריכים לצאת לאמצעי תקשורת להמונים ולמשוך לצידנו את ראשי הממשלות, אלא אנחנו פועלים בצורה פנימית. אנחנו מקושרים עם הכוחות הפנימיים של העולם, עם הכוח הגלובאלי והאינטגראלי, הפועל בתוכו. אם אנחנו תואמים אליו והולכים יחד, אז אנחנו פועלים בהתאם לחוקי הטבע. אנחנו מכניסים לתוך המערכת הזאת את כוח האיחוד, האהבה מאיתנו, מאותו החלק של האנושות שרוצה חיבור טוב בין בני האדם.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס ברומא, 21.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הבָלָם למכת הטבע
האנרגיה שתציל את העולם
משיכה לאיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest