אחראים על העולם

laitman_2011-01-04_congress-we_9809-70.jpg

שאלה: לֵמה אנחנו צריכים לצפות מהכנסים הקרובים? איזו כוונה צריכים לבנות?

תשובתי: באיחוד שלנו אנחנו מגיעים לכוונות חזקות מאוד ומקווים ששרשרת הכנסים תעזור לנו במשך כל החודש להחזיק בתוכנו יחד ללא הפסקה בכוונה ולא להרפות ממנה. עבודה, משפחה, ילדים, בעיות אישיות, למרות כל אלה, אני משאיר באיזו פינה קטנה של המוח בתת המודע, מקום עבור הדבר העיקרי וכל הזמן דואג לאיחוד שלנו, על איך שאנחנו מתקדמים מכנס לכנס, מיום ליום, בכוונות, בהתלכדות הפנימית, עד שנגלה שָם בפנים את הבורא.

אנחנו לומדים זאת באופן תיאורטי כבר זמן רב. אז בואו באמת נרצה, שהוא יתגלה. שמענו על כך אלפי פעמים, אז בואו נעשה מאמץ.

אסור לנו ליפול לתוך ספקות, אנחנו על סף הפריצה. וגם העולם דורש את זה. הרי אין לו שום סיכוי למצוא איזה פתרון. אנחנו רואים באינטרנט, אילו "החלטות" מוצעות כתשובה למשברים הנוכחיים, כיצד מנסים להסתיר אותם, לכבות, מפני שלא רואים מוצא.

אנחנו צריכים בצורה נוחה, מובנת וקרובה להביא לכל העולם את הידיעה על כך שקיים פתרון, ככל שנתחיל ליישׂם אותו מהר יותר, כך זה יעלה לנו בפחות ייסורים.

ולכן הכוונה שלנו בכנסים היא, להיכלל ולחיות בקבוצה שנושׂאת לעולם את הפתרון למשבר. אין דבר חשוב יותר, שהיינו יכולים להכין, לעשות בינינו, עבור העולם.

אנחנו נמצאים עכשיו בנקודה מאוד חשובה: לפנינו שוכב חולֵה, המחלה שלו כמעט סופנית, ואנחנו יכולים ליצור תרופה ולרפא אותו. ואז הוא לא סתם יבריא, אלא גם יעלה לדרגת הבורא, למימד חדש ונצחי.

לכן צריך להוסיף חשיבות מקסימאלית למאמצים ולסטאטוס שלנו, לעלייה שאותה אנחנו מתחילים בימים אלה. עלינו לתת לעצמנו דין וחשבון: איזו משׂימה אנחנו מבצעים, מי אנחנו בכלל, שנקבל כזאת משׂימה ענקית, להשתתף באופן מעשׂי בתיקון לא רק של העולם, אלא של כל המציאות?

קצת יותר גאווה, כדי שהודות לה אנחנו נרגיש אחריות.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם, 16.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
האיחוד יהדהד בכל העולמות
הקבוצה אחראית עבור האנושות כולה
שלושה ימים שבהם תלוי כל העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest