בסוף הגלות האחרונה

laitman_2010-11-09-11_6785-70.jpg

אנחנו נמצאים בסוף תקופת ארבע הגלויות. על סף הגאולה האחרונה השלמה. עלינו למצוא את כל בני האדם שבעולם עם הנקודה שבלב ולספק להם את כל הדרוש ללימוד ולהתקדמות מקסימלית במסגרת הקבוצות שלנו והפעילות המשותפת.

מעבר לזה, עלינו לצאת אל העולם החיצוני ולהפיץ את חכמת הקבלה לאלו שאין להם את הנקודה שבלב. היום קיים בעולם רצון גדול, שמתגלה בצורות שונות. בני האדם שואלים את עצמם את השאלה על משמעות החיים. אמנם לא במשמעותה הרוחנית, אלא במשמעותה הגשמית, אך בכל זאת, זה מספיק, ואנחנו כבר יכולים להסביר להם שהמילוי האמיתי יגיע רק עם העלייה הרוחנית.

עבורנו עלייה רוחנית פירושה השגת מדרגה יותר עליונה, ולכך מושכת אותנו הנקודה שבלב. ועבורם העלייה הרוחנית מתפרשת בדרגה הגשמית, כמו אהבה, השתתפות הדדית, איחוד כולל, השפעה, וויתור למען חיים שלווים בעולם הזה. כך האנושות בכללה מתארת לעצמה את החיים הרוחניים, ובהתאם לרצון הזה אנחנו צריכים לפנות אליה.

אך מפני שאנחנו מחוברים במערכת הכללית, בני האדם יוכלו לתפוס בהדרגה את המטרה האמיתית של התיקון. בנוסף לכך, ביחסים ההדדיים החדשים יפעל האור, שיעניק הבנה והרגשה. בסופו של דבר, כל העולם יצטרף אל האנשים עם הנקודה שבלב, יצליח לבטל את עצמו ויעלה יחד עִם הכלי של ישראל.

מתוך שיעור בנושא "חשיבות הפצת חכמת הקבלה", 03.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אחראים לעורר את האנושות
כמה גחליליות דרושות כדי להאיר את הלילה?
החיבור הוא הכלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest