דף הבית / חינוך, ילדים / חינוך: ניגשים אל האתגר

חינוך: ניגשים אל האתגר

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 6

במסגרות ההפצה ההמונית של חכמת הקבלה נושא החינוך הפך לנדרש מאוד. הערוץ הזה פתאום נפתח לפנינו לרווחה: כולם מוכנים להקשיב: "רק תייעצו, מה לעשות עם הדור הגדֵל, שאין בכוחנו לגשת אליו".

הילדים שלנו הם כבר עניין אחר: לפי השאלות והתשובות שלהם, ולפי היחס שלהם לחיים, רואים שהם מהווים דור אחר לגמרי. השקענו בהם מאמצים רבים, ונקווה שזה ישרת את כולנו.

הכרזנו על השנה הנוכחית כשנת החינוך. את השעה השלישית של שיעורי הבוקר אנחנו מקדישים לעיבוד ובירור העקרונות שעל בסיסם אנחנו אחר כך נעצב את השיטה. החומר כבר החל להיות מעוצב, כך שעוד מעט תוכלו לקבל אותו בכל השפות.

מעבר לכך, חשוב מאוד להשתדל לדחוף ולחבר ילדים לאתר הילדים שלנו, ולתת פרסים עבור ההשתתפות. אנחנו צריכים לפתח קשר ביניהם, וזה בהכרח יביא להצלחה. אנחנו מצרפים ומחברים אותם למקורות הקבליים, מלמדים אותם על החיבור בצורה פשוטה, ובו זמנית מהמקורות האלה זורם האור, ואנחנו מגלים כיצד מתפתחים ילדינו האהובים.

לדוגמה, בישראל אנחנו רושמים ילדים מגיל 13-14 לקורסים באוניברסיטה. עדיין לא מוכנים לקבל אותם לקורסים של פסיכולוגיה, כי מניחים שהם ילדים רגילים, לכן הם ילמדו חינוך, תקשורת ומקצועות אחרים. בצורה כזאת, בגיל 17-18 הם יקבלו בגרות ותואר מהאוניברסיטה. והם מוכנים לכך.

יתר על כן, המחנכים שלנו וחלק מההורים ילמדו יחד איתם. הרי מדובר על דיפלומה של מחנך, והחינוך זהו המקצוע שלנו. אנחנו צריכים להפוך להיות מורים, מחנכים של כל העולם. אני מקווה שתקבלו את זה כעצה טובה.

אנחנו דנים בתוכניות משותפות עם האו"ם ועם יונסק"ו. במשך השנה אתם תקבלו מאיתנו הרבה ספרים, סרטים ומשחקים בחינוך. אנחנו נשתדל ליצור פורטל ילדים גדול באינטרנט, שמיועד להתקדמות הדרגתית בשלבים, וכמו כן, גם חברה וירטואלית שתאפשר לילדים להרגיש את עצמם הרבה יותר מלוכדים, מאיתנו. כל העולם יהיה לרשותם כדי שהם יתלכדו מסביב לכל כדור הארץ, מצוידים בשיטה, בידע ובחינוך ויהפכו לבני אדם במלוא מובן המילה.

מתוך שיעור מס' 6 בכנס ניו-ג'רזי, 02.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אבות וילדים: מי לא מבין את מי?
בגרות בגיל 12

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest