דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מאחל לכולם חופש ואהבה!

מאחל לכולם חופש ואהבה!

שאלה: האם אנחנו, התלמידים שלך בחכמת הקבלה, שאינם יהודים, צריכים לשמור על חג הפסח ושאר החגים? רבים אצלנו אומרים שעלינו להזדרז לקנות מצה ולערוך סדר פסח.

תשובתי: תלמידים יקרים שלי, אני אנסה לענות עוד פעם, בפשטות ובאופן סופי, מפני שכבר עניתי פעמים רבות.

העם היהודי הוא קבוצת מקובלים שהייתה קיימת עד למאה הראשונה לספירה, שאותה ייסד אברהם 1700 שנה לפני כן בבבל. מהמאה הראשונה לספירה היהודים איבדו את מדרגתם הרוחנית ושכחו מי הם. היום זה נולד מחדש, מפני שהעולם זקוק לחכמת הקבלה כדי לתקן את עצמו.

אתם חייבים ללמוד את כל המקורות היהודיים, מפני שכולם נכתבו על ידי מקובלים, ואנחנו לומדים אותם בפירוש הקבלי האמיתי, ולא כמו שהעם היהודי לומד אותם מהמאה הראשונה לספירה בצורה הגשמית, כאילו מדובר על העולם שלנו.

כמו כן, ודאי שצריך ללמוד את "ההגדה של פסח", על יציאת מצרים, מפני שלא מדובר בה על היציאה מארץ מצרים, אלא על העלייה שלנו מעל לאגואיזם שלנו. ואתם יכולים לערוך יחד איתנו את המנהג, לשבת בערב לסעודה חגיגית, אתם יכולים בצורה וירטואלית, וגם לאכול מצה עם גפילטע פיש או לחם עם חזיר, מה שתרצו.

בעל הסולם כתב ב"כתבי הדור האחרון", שאפילו בגמר התיקון הסופי, כל עם יכול להישאר בדתו ובמנהגיו. רק היחסים בין בני האדם משתנים: משנאה לאהבה, וזוהי היציאה ממצרים. אני מאחל לכולנו כזה חג!

ידיעות קודמות בנושא:
של מי החג הזה?
השורשים הרוחניים של המנהגים הארציים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest