דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הזמנה אל מעבר למחסום

הזמנה אל מעבר למחסום

אנחנו עומדים בפתחם של מאמצים משותפים גדולים מאוד. ההזדמנויות מסתדרות בעצמן לפנינו, בהתאם ללוח הזמנים הרוחני. אז בואו נממש אותן. אנחנו מסוגלים לערוך סדרה של התקפות, לשלוח אותן ככדורים למרכז המטרה, עד שנשיג את התוצאה.

אני רואה לפנינו הזדמנויות ריאליות לחלוטין. לא צריך לחשוב שאנחנו עדיין לא מוכנים, שעדיין חסר לנו משהו, עוד לא הכול מובן. במצרים שום דבר לא מובן, ומתדרדרים לחושך ותוהו ובוהו. וככל שמבררים יותר, מגיע עוד בלבול ומכסה.

חשוב לא להתייאש עקב הבלבול. לפי הפעולה שעומדת על הפרק, אני רואה שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. אתה יכול לומר, "איך יכול להיות שאנחנו מסוגלים?" אתה צודק, זה נכון, אך כשאנחנו באמת נגלה שאיננו מסוגלים, פתאום תבוא הגאולה.

אין לי כל ספק שאנחנו נמצאים במצב מאוד טוב ונפלא. מזמינים אותנו לעולם הרוחני. וחג הפסח מגיע אלינו לעזרה.

וחוץ מזה, אנחנו צריכים להרגיש אחריות עבור כל העולם, שלהיפך, נקלע לצרה. אם לא הפריצה הרוחנית, מצפים לנו זעזועים קשים. בפתח עומדות התדרדרויות רציניות במדינות השונות. המצב הופך להיות יותר ויותר קשה ומכביד, ואנחנו חייבים לחזור לאיזון, רק לא לאיזון הקודם, אלא לאיזון הרוחני.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם, 14.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
רצוי ומצוי
רק עכשיו! הלוואה רוחנית בתנאים משתלמים!
המקום שאינו קיים על המפה

One comment

  1. מעורר את הלב, מזכיר, מחזק. שניתחזק כוולנו בחיבור ביננו בחשיבות המטרה . נתמסר בחיקו של הבורא כמו תינוקות ובהתמסרות הזו נביא אור לגויים ונמנע אסונות. כל האחריות על כל אחד ואחד. ערבות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest