דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה חסר להתקדמות הרוחנית של הגברים?

מה חסר להתקדמות הרוחנית של הגברים?

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 2

שאלה: כשאנחנו מנסים להתחבר, האם הנקודות שבלב של הנשים מתחברות ביניהן, וגם הנקודות שבלב של הגברים מתחברות יחד, או שאין לזה כל חשיבות?

תשובתי: כל הנשמות מתחברות יחד, מפני שכולנו נשמה אחת. במאמרי בעל הסולם מדובר על כך, שבעולם קיימת בסך הכול נשמה אחת, שמורכבת מחלק זכרי ונקבי. ושני החלקים האלה יוצרים ביניהם כזה קשר, שמאפשר היווצרות של חיים.

בעולמנו, הגבר והאישה מולידים יחד את ההמשכיות שלהם, בנים ובנות. ובעולם הרוחני, כשאנחנו מתחברים יחד, אנחנו מולידים את המדרגה החדשה שלנו, שגם היא נקראת "בן" ו"בת". משמע, שבינינו נמצא הבורא, כמו שנאמר: "איש ואישה, שכינה ביניהם", וכתוצאה מכך שלושתם מתחברים והופכים לאחד, וזו המדרגה הבאה שלנו.

אם כך, לנשים ישנה אותה המשימה כמו לגברים, ואפילו יותר מכך. הרי האישה היא בעלת חיסרון (רצון לא מלא). היא מחייבת את הגבר להתקדם, לצאת מהבית, כדי להרוויח, לפרנס את המשפחה, להיות אחראי. אותו הדבר קורה גם בעולם הרוחני.

לכן אנחנו, הגברים, מאוד מקווים שהנשים ייקחו על עצמן את האחריות להתקדמות הגברים, שיהיו יותר אקטיביות ויפעילו עלינו לחץ גדול עוד יותר. מפני שהרצון מגיע מהחלק הנשי, והמימוש שלו מתבצע על ידי הגברים, אך ללא הרצון הנשי לא יכול להיות ביצוע מצד הגברים.

לכן הנשים חייבות לחבר את הכוחות שלהן, כדי לדרוש מהגברים חיבור יותר ריאלי ביניהם, שיביא את האור לרצון הנשי. כך אנחנו צריכים לעבוד ביחד.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס ניו-ג'רזי, 01.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לא להלחיץ, אבל ללחוץ
שונים בגשמיות, שווים ברוחניות
תעוררו את הגברים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest