דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / סביבה וירטואלית אמיתית

סביבה וירטואלית אמיתית

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 5

אנחנו צריכים לארגן בינינו סביבה פנימית, במקום הסביבה החיצונית הכלל אנושית. הסביבה שלנו תתנגד להשפעה החיצונית, היא בעצמה תשפיע עלינו, תשטוף לנו את המוח ו"תפרסם" בצורה אינטנסיבית את העלייה הרוחנית כדבר החשוב ביותר שעלינו לעשות בחיינו.

הרי אחרת אני משאיר את העולם הזה ללא כל תועלת. הייתה חיה איזושהי בהמה ומתה. הגוף חי ונרקב ושום דבר לא נעשה. הנקודה שטבועה בו מהעולם הרוחני, נשארה נקודה, ולא התפתחה.

הכול תלוי בחשיבות הסביבה. אין דבר חשוב יותר מארגון סביבה וירטואלית, שתהיה גם חמה ולבבית. זה העיקר. אחרת אני כל רגע אתנתק במחשבותיי מהכיוון הנכון ויכול להיות שבאחת הפעמים שהתנתקתי, לא אחזור לעולם.

הרי אם אני נתון לשליטתי, אני לעולם לא אחזור למחשבות על הרוחניות. בפעם הראשונה חשבתי עליה מפני שהבורא, הכוח העליון, העיר אותי. האור העליון מעורר את הרשימות, וכך גם הרשימו הרוחני שלי התעורר, ונתן לי רצון שמכוון לאור. אך זה קרה רק פעם אחת. יכול להיות שהבורא יעורר אותי עוד פעם-פעמיים, וכל השאר תלוי בי. אני צריך בצורה המהירה ביותר לבנות סביבה שתהפוך לרחם לגידול נשמתי.

הסביבה הרוחנית צריכה להיות רבה, וחשוב יותר: חזקה וצמודה ככל הניתן. על כך כתב בעל הסולם, ובמיוחד הרב"ש. האיכות, ולא הכמות, צריכה להוות הכוח העיקרי. הרי היא קובעת את הכול. איכות ההשפעה תלויה במידה שבה אנחנו דואגים זה לזה, גורמים התפעלות זה לזה, חוזרים אל עקרונות היסוד של הסביבה, דואגים לכך שאף אחד לא ישכח את המטרה. הרי מחשבות החברים עוברות אליי, ולכן ככל שאני מדליק אותם יותר, כך הם, בתגובה לכך, יותר מדליקים אותי.

אני לא אצליח להתעורר לקראת הרוחניות, אם לא אעורר לכך את הקבוצה. והקבוצה תעורר אותי, שוב, אם אני אעורר אותה. זהו המעגל הסגור שבו אנחנו כל הזמן צריכים לעבוד.

לכן חשובה לנו הסביבה הרוחנית. אנחנו צריכים ליצור פורטל שיאפשר לנו לקיים קשר בלתי פוסק בינינו. לא במקרה התפתחו בעולם אמצעי התקשורת שבזכותם אנחנו יכולים כל הזמן להישאר בקשר, כל הזמן לראות מה חדש בסביבה הווירטואלית שלנו.

אני חולם על סביבה וירטואלית שבה אוכל כל הזמן להיות בקשר איתכם, להיות במגע איתכם ולהרגיש אתכם באמצעות שיחות ומוזיקה, 24 שעות, ללא הפסקה. אנחנו כל הזמן נשדר זה לזה את חשיבות המטרה, האהבה, הקשר, הכיוון הנכון – וכך כולנו נחזיק את עצמנו יחד בעלייה רוחנית ובליכוד, עד שנהפוך לכלי אחד, נשמה אחת. נקווה שנממש את הפלטפורמה הזו ונהיה איתה בקשר מתמיד.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס ניו-ג'רזי, 01.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
התועלת היחידה של העולם הזה
לפתוח את הדלת אל המחר
חיי האינטרנט החדשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest