דף הבית / משבר עולמי / האם ישנו מוצא?

האם ישנו מוצא?

שאלה: האם ישנו מוצא מהמבוי הסתום, שרבים בעולם כבר מרגישים אותו בבירור?

תשובתי: אם לא נדבר מצד חכמת הקבלה, אז גם בעין בלתי מזוינת, ברור שבשנים הקרובות העולם יהיה חייב להחליט: להתחיל במלחמות על השליטה במשאבי האנרגיה או לשנות באופן שורשי את צורת היחס שלנו לחיים ולטבע, למחוק את הצריכה הבלתי מרוסנת, ולסיים עם החברה הצרכנית.

כל ההיסטוריה של האנושות, ובמיוחד ההיסטוריה שלנו, של ההתפתחות הטכנולוגית במאות האחרונות, הגיעה לסיום הלוגי שלה. בתוך המערכת הסגורה, שאותה מהווה הטבע, לא ניתן לצרוך ללא גבול. בתוך המערכת הסגורה לא ניתן לשנוא, לגנוב, להשמיד, לצרוך וללכלך.

משאבי כדור הארץ הגיעו לסופם, הטבע מדגים לנו את חוסר היכולת שלנו לנצל את האנרגיה הגרעינית כדי להשלים את הדרישות הבלתי מרוסנות שלנו לאנרגיה. בלית ברירה, נשאר רק מוצא אחד: צריכה של כל אחד לפי מידת הנחיצות לקיומו הנורמלי.

אם נמשיך בדרך הנוכחית, נגלה בכל מדינה, כתוצאה מחוסר כל המשאבים, הרבה אופוזיציות לא מרוצות, שכל הזמן מתאחדות בכל מיני צורות של מחאה, לשינוי השלטון והמשאבים.

בתקופת הקשר המודרנית העכשווית, החברה אינה זקוקה לצורת ההנהגה הנוכחית של הממשלה וארגוני השלטון. בימינו, החברה צריכה להיות מונהגת דרך פורומים חברתיים וירטואליים, שייקחו בחשבון את הדעה של כל העם בפיתרון כל שאלה בזמן אמת, תוך שהם מעבדים, מחשבים ומסכמים את דעתו של כל אחד לדעה אחת כוללת.

האמת היא שלשם כך אנחנו חייבים לבצע מהפכה ברשת הווירטואלית, לעשות אותה שקופה וחופשית לגמרי מכל סוגי המניפולציות על התודעה שלנו. כדי ליצור קשר "נקי", אנחנו חייבים להשתחרר מהתקשורת שמטמטמת את ההמונים, מהמעקב אחרי כל אחד מאיתנו ברשת, להשתחרר לחלוטין מכל סוגי הפרסומות!

לא הפרסומות ולא אמצעי התקשורת הם אלה שצריכים לעצב את האדם, וגם לא הטכנולוגיות הסוציאליות והווירטואליות לפי הזמנת השלטונות, אלא ההנהגה המיוחדת של החינוך הגלובלי והאינטגרלי. כל אמצעי הקשר, הטלוויזיה, התקשורת, ההשכלה והחינוך חייבים להיות מועברים להנהגה כזאת.

המוצא: 1. מעבר לצורה שבה כל אחד יצרוך לפי מידת הנחיצות לקיומו הנורמלי: "לכל אחד לפי צרכו". 2. הפסקת כל סוגי הפרסומות וכל סוגי השכנוע של האוכלוסייה. 3. שימוש בכל אמצעי הקשר רק לצורך חינוך האדם הגלובלי. 4. הקמת ארגון חינוכי עליון לחינוך האנושות בתנאים הגלובליים החדשים. 5. יצירת ארגון לניהול האנושות על בסיס חוקי הטבע הגלובלי.

הערה: בחכמת הקבלה ישנם חומרים רבים על הנושאים הללו, ועל ההסבר והביסוס שלהם.

One comment

  1. אמן ואמן!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest