דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הפיתרון נמצא בינינו

הפיתרון נמצא בינינו

שאלה מיפן: מה צריכה להיות העבודה הפנימית שלנו במצבי חירום? בשעה שאני צופה בשיעורים הרעידות אינן פוסקות.

תשובתי: בימים האלו עלינו להתרכז עוד יותר חזק באחדות ולהיות בטוחים שדווקא בזכות המאמצים הפנימיים נוכל למנוע אסונות דומים בעולם – ביפן, ובכל האזורים שבהם סובלים עכשיו אנשים. מדוע הם סובלים? מדוע הם אינם מתקדמים בדרך הנכונה לתיקון? מדוע הם אינם מתעוררים ואינם יוצאים לרחובות עם הקריאות: "משיח עכשיו?!" במילים אחרות, מדוע הם אינם דורשים תיקון, שינויים, מצב חדש? מדוע במקום זה הם קוראים לשינוי הממשלה? במה זה יעזור להם? זה לא ייטיב לאף אחד, אפילו אם הרודן הלובי יפרוש. את הפער הנוצר תמלא קיצוניות מוסלמית או עוד משהו, אך זה יהיה פיצוי פסיכולוגי בלבד. בסופו של דבר, לא יהיה לאנשים טוב יותר. זוהי דרך הייסורים.

בזמן האחרון העולם מתחמש בקצב מואץ. אנחנו מחדשים את המרוץ שהופסק פעם, כאילו רוצים למדוד מי יותר חזק. זאת ממש שטות, לריב כמו ילדים קטנים! אך תראה כמה כוח ומשאבים זה גוזל.

בסופו של דבר, הכול תלוי בנו, בכל החברים שלנו מסביב לעולם, שקיבלו את הדחף לתיקון. אנחנו עצמנו צריכים להתאחד מבפנים, להרגיש את עצמנו כשלם אחד. ואז, כשנרצה לחבר יחד את העולם כולו, נעזור גם לאחרים להתקרב. הרי הם החלק הפסיבי שלנו, הם אינם מסוגלים להתקרב בכוחות עצמם, עד שלא נספק להם את האפשרות ליצור קשר איתנו.

אם אדם יקבל את ההתעוררות, הנקודה שבלב, הוא יגיע אלינו ויצטרף לכל אלה שמממשים ומאיצים את ההתפתחות, על ידי התאמת קצב העבודה שלהם לקצב הופעתן של הרשימות החדשות.

ואז שום כוח, שום צונאמי, שום מהפכות, מלחמות וכדומה, לא יאלצו אותנו להתקדם בצורה שלילית. הכול תלוי במאמצים שלנו, במידה שבה אנחנו עובדים על החיבור שלנו. אין לעולם פיתרון אחר.

מתוך שיעור בנושא "הבעיה האקולוגית והדרך לפתרונה", 13.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הצרה של העולם היא הצרה שלי
"אלה הם ילדיי"
בהרדמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest