דף הבית / קבלה ומדע / טבע / כיצד למנוע את מכות הטבע

כיצד למנוע את מכות הטבע

שאלה: רב יקר! אנחנו התלמידים שלך מיפן, היינו רוצים לדעת את דעתך על הסיבות של האסון שפקד אותנו, רעידות האדמה והצונאמי. לפי התחזיות, צפויות מכות נוספות בזמן הקרוב. האם אנחנו יכולים כולנו יחד למנוע אירועים מהסוג הזה אצלנו ובעולם בכלל?

תשובתי: הטבע מוביל אותנו בהתפתחות אבולוציונית להידמוּת והשתוות אליו. המכות והייסורים שאנחנו מרגישים הם התגובה מצד הטבע על חוסר ההתאמה שלנו אליו. הפיתרון היחיד לכל המשברים הוא להגיע לאיזון עם הטבע.

באופן כללי, זה מושג באמצעות תיקון האגואיזם שלנו. והאגואיזם שלנו מוערך לפי היחס לקשר עם כל האנושות, כמו עם גוף אחד שלם. הרי בדיוק כך הטבע מרגיש אותנו, כמו גוף אחד שלם. ועד שנהפוך להיות כאלה, האסונות ימשיכו לרדוף אותנו.

בהקדמת ספר הזוהר (סעיפים ס"ו-פ"א), נאמר שהאסונות יתחילו מהטובים (מהצדיקים), במקרה הזה מיפן. אך לפי מידת התחזקות המכות, יגיע גם תורם של היותר גרועים… והפיתרון הוא אחד: להתחבר באהבה לזולת, להפוך להיות כמו כל הטבע, כמערכת אינטגרלית וגלובלית. ואז נתחיל להרגיש בתוכנו את המילוי של הבורא.

ידיעות קודמות בנושא:
מדוע דווקא קבוצה?
להפוך להיות לחלק הראוי של הבריאה
האיזון נקבע מלמעלה

One comment

  1. מי יתן ונוכל במהרה להפיץ את הקבלה שלנו ולהתאים את עצמנו לטבע כלומר להיות כמו הבורא ולהשתוות איליו תוד למדריך הנפלא שלנו ולכל העוזרים לו ותודה שנולדתי לדור שמנסה לחזור למקורות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest