דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הביטחון מתגלה באיחוד

הביטחון מתגלה באיחוד

שאלה: כיצד ניתן לרכוש ביטחון בדרגה הגשמית, בתחומים כגון כלכלה, רפואה ותנאים סוציאליים?

תשובתי: ניתן לפתור את כל הבעיות הגשמיות רק על ידי השפעה, בעזרת האור. אם אתה רוצה להיות בריא, להיות מחוסן מפני הצרות הקרבות ובאות, עליך לחיות בחברה שקיים בה כוח הערבות.

ייתכן שנדמה לך שאין שום דבר כל כך מיוחד בחברים שלך. יש להם חשבונות בנק בשוויץ? חברות פרטיות או עסק משגשג? ואולי כולם רופאים, עורכי דין, רואי חשבון ומומחים גדולים? – לא, אין להם שום דבר מכל זה, אך אם יש קשר נכון וטוב ביניהם, לא ניתן לגבור עליהם. הם מקבלים "הזנה" מלמעלה, ולכן יש להם ביטחון מלא שאף אחד לא יוכל לנצל אותם לטובת האינטרסים שלו או להצליח יותר מהם. הרי בניגוד לאחרים, להם יש מילוי.

הביטחון מתגלה רק באיחוד. אנחנו רואים זאת אפילו בעולם שלנו: מה מסוגל לעשות אדם בודד? תביא אפילו את שוורצנגר, תאסוף שני אנשים, שלושה, אלף – האם עכשיו אתה בטוח? היום אין לנו ביטחון בשום דבר, גם לא בכוח. כמה נשק אפשר לייצר? כמה אמצעי הגנה? בסופו של דבר, כמה שלא נתחמש, זה לא יבטיח שום ביטחון, אלא רק ירגיע את התושבים.

לדוגמה, בישראל מחלקים לכולם מסכות גז, אך אומרים שהתושבים כבר לא כל כך רוצים לקבל אותן. כולם כבר התעייפו מזה. צריך לתת לאנשים ביטחון מסוג אחר. בשביל מה צריך מיליונים בחשבון הבנק? היום זה עוד נחשב למשהו, אך החברה העתידית תצטרך לדאוג שיהיה לה את כל צרכה לפי חוק ההשפעה. חברה שבה יש השפעה גמורה בין חבריה, מחויבת לדאוג לחומריות של מחר, מתוקף החוקים הרוחניים. לבני האדם לא יהיה שום רצון וצורך לדאוג לעתיד. הם ידאגו ללחם רק מתוקף הציווי העליון, זה יהפוך עבורם ל"קיום מצווה".

מתוך שיעור בנושא הרגשת הביטחון, 03.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הביטחון האמיתי מגיע מהאור
ביטחון רוחני זה ביטחון בהשפעה
העירבון הבטוח ביותר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest