דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אינפוזיה רוחנית באינטרנט

אינפוזיה רוחנית באינטרנט

לא ניתן להסתדר ללא האור המחזיר למוטב, ואותו ניתן למשוך רק על ידי קריאת ספרי הקבלה והלימוד בקבוצה שחבריה רוצים לגלות ביניהם קשר פנימי חדש.

זה תואם לרשת הרוחנית שבה כולנו מחוברים יחד ומלאים באור. לכן כאן למטה, אנחנו המנותקים זה מזה, צריכים לרצות להתחבר ולבקש את האור שיתקן את הקשר שלנו. התיאום הזה צריך להתקיים בשתי רמות מקבילות: ברמה הגשמית וברמה הרוחנית.

אך יחד איתנו ברשת האינטרנט תהיה עוד כמות עצומה של בני אדם שמחפשים קשר זהה, שמחפשים רוחניות, אך אינם יודעים ללמוד ואולי אפילו לא שמעו על השיעורים. מפני שכולנו נהיה ברשת אחת, הם פתאום ירגישו שההצטרפות אלינו נותנת להם איזשהו מילוי נעים. הם בעצמם לא יבינו מהיכן זה בא, אך כך הם ירגישו בתוך הרצון שלהם.

הרי האדם הוא רק מעטפת חיצונית, שבתוכה כלוא הרצון שמרגיש את המילוי שמגיע אליו. ואז בדיוק באותה הצורה שבה התלמידים שלי מצאו אותי, גם כל שאר בני האדם ימצאו את הקבוצה שלנו ברשת האינטרנט העולמית, יתחברו אליה ויקבלו ממנה אינפוזיה שתגרום להם להרגיש טוב. וכך יצטרפו יותר ויותר אנשים.

לכן אנחנו צריכים להתפשט ולהפיץ באינטרנט, בכל השפות, להיות כמה שיותר ידועים, כדי לתת לאדם את ההזדמנות להצטרף אלינו. ייתכן שההסבר עצמו צריך לקבל מין "גוון אינטרנטי" ייחודי מבחינת השפה ואופן ההבעה. הרי המוח של האדם שכבר מורגל לאינטרנט, מסוגל לתפוס רק בסגנון החדש הזה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 21.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המרחב הווירטואלי עבור הקשר הפנימי
מכונת האינטרנט מסתובבת בינתיים ללא תועלת
פנים חדשות לפייסבוק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest