דף הבית / חכמת הקבלה / גלגול נשמות / מבט אל האלף השביעי

מבט אל האלף השביעי

שאלה: נניח שהגענו למצב שבו כל שבעת המיליארדים לומדים ומיישמים את חכמת הקבלה. פתאום נולד אל העולם הזה תינוק. מה קורה איתו? האם יהיה עליו להבין מהו רע כדי להגיע אל הטוב? אם העולם כבר יהיה מתוקן, כיצד הוא יוכל להרגיש את הרע?"

תשובתי: בעולם הזה מתחדשים הגופים, ולא הנשמות. הילדים שנולדים הם נשמות ישנות שרוכשות גופים חדשים. הנשמה ממשיכה את גלגוליה, ללא קשר ללידתו או פטירתו של הגוף הפיזי.

אתה שואל, אם כל בני האדם יתקנו את האגו שלהם, האם יהיה צורך שייוולדו בני אדם נוספים? – לא, הנשמות לא תצטרכנה להמשיך להיוולד. אך אין זה אומר שנחיה לנצח בצורה הביולוגית. אט אט נתחיל להרגיש כיצד העולם שלנו משתנה ורוכש בהדרגה את תכונותיו של העולם העליון.

הרגשת העולם שלנו משתנה לפי מידת התיקון של כל אחד מאיתנו ושל כולנו יחד. כשאנחנו עולים מהמדרגה הראשונה של העולם הרוחני למדרגה השנייה, ואחריה לשלישית, אנחנו עוברים מעולם לעולם. וכשנשיג את המצב של גמר התיקון ושל הקשר ההדדי המושלם, העולם שלנו ייחרב.

נאמר: "ששת אלפים שנים של העלמה ואלף אחד של חורבן". יגיע האלף השביעי. "חורבן" הוא המצב שבו העולם הזה ייעלם מההרגשה שלנו, היות וכרגע אנחנו מרגישים אותו באגואיזם הכללי שלנו. ברגע שהוא יהפוך להשפעה ואהבה, נרגיש במקומו את העולם העליון.

מתוך ההרצאה הפתוחה בבית קבלה לעם – פתח תקווה, 11.01.2011

ידיעות קודמות בנושא:
6,000 שנה או כיצד לזרז את הזמנים?
עולם של אהבה אינסופית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest