דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להתכוונן לתדר של ההשפעה

להתכוונן לתדר של ההשפעה

אם אני רוצה שהאור באמת יגיע אליי, אני צריך לבקש תיקון על כל הכלי הרוחני שלי, מכתר ועד מלכות. הרי ברוחניות לא קיימות שום החלטות חלקיות, כשאני "כמעט" מסכים אך לא עד הסוף. עליי לדרוש את התיקון הזה על כל עשר הספירות שלי או על כל ארבע הבחינות של הרצון: הדומם, הצומח, החי והמדבר. אם הגעתי להכרת הרע שלי בכל ארבע המדרגות האלה, אני יכול למשוך את אור התיקון. אני צריך לרצות מאוד שזה יקרה, שזה יחדור עד ליסוד עצמו, "עד לשד עצמותיי".

אם אתעורר עכשיו בעצמי, אתחיל לדרוש את האור המקיף, לצעוק, לבקש תיקון. זה נפלא, אך זה לא יעזור! הרצון שמסוגל לגרום לאור להגיע, חייב להימצא בין הנשמות, ביחסים שלהן זו כלפי זו. אם כך, עליי לגרום לעצמי התפעלות, לשיר יחד עם כולם, לקפוץ, לבצע פעולות כלשהן שיעזרו לי להיכלל בקבוצה, להתחבר עם הסביבה ולדרוש ממנה שתכוון אותי להשפעה, שתיתן לי רצון להיות משפיע, להתחבר עם האחרים. לפי מידת ההשתוקקות שלי להיכלל בסביבה, אקבל ממנה בתגובה את הרצון. ואם אני כבר פונה עם הרצון הזה אל האור המקיף, יש לי סיכוי שהוא ישפיע עליי.

לכן אני צריך לעורר את עצמי לפנות לקבוצה, לקבל ממנה בתגובה התפעלות, להתרשם ולהתפעל ממנה ככל הניתן, ואז אוּכַל לפנות אל האור המקיף.

הרי אם אני פונה לקבוצה, זה סימן:

  1. שהבנתי שאינני מסוגל לעשות דבר בכוחות עצמי.
  2. שאני רוצה השפעה יותר מקבלה.
  3. שאני מעריך אותם יותר מאת עצמי.

אם כך, זוהי הדרישה שמעצבת אותי בצורה נכונה כלפי הרוחניות. אם אני מוכן לקבל מהם את כל מה שהם נותנים, למעלה מהדעת והרגש שלי, סימן שאני מוכן לתיקון! סימן שכבר עליתי מעל לאגואיזם שלי, ראיתי שאני אפס גמור, ואני רוצה תיקון. והתיקון היחיד שאני רוצה הוא לרכוש את היכולת להשפיע. על בקשה כזו מובן שיגיב האור המקיף, כי היא תואמת בדיוק לטבע שלו, "המחזיר למוטב". הרי אני מבקש להחזיר אותי אליו!

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "תלמוד עשר הספירות", 25.01.2011

ידיעות קודמות בנושא:
כיצד להפעיל את הגנרטור של התיקונים
הנה כל מה שדרוש לנו!
הגל הנושא

One comment

  1. מוניקה ולק

    אני מוצאת כאן סטירה. אני יודעת שזה דבר רגיל אבל מכל זאת אני מבקשת הבהרה.
    מצד אחד מדברים על רשת חברתית וירטואלית שבה אדם ימצא את הכל כדי להתחבר ולהגשים את מטרת הבריאה. מצד שני מדברים על כך שלבד אי אפשר, שחייבים לשיר ביחד ולקפוץ ביחד ולהיות בקשר פיזי עם החברים.
    האם יכול להתקיים קשר וירטואלי עם נשמות ישר-אל, האם כאשר אני בתקשורת דרך האינטרנט עם אותם נשמות אני אגיע לגילוי הבורא בקשר בינינו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest