העולם תלוי בנו

laitman_2010-11-09-11_6635-70.jpg

כנס "מתחברים בערבה", שיעור מס' 1 – דצמבר 2010

אנחנו חווים מצב מיוחד, יחד עם כל העולם. עידן הגילוי של חכמת הקבלה הוא בעל חשיבות קריטית להיסטוריה האנושית. בכנסים מסוג זה, אנחנו רוצים את תיקון הנשמה שלנו, ואף אחד לא חושב על כל שאר העולם. ובכל זאת, בואו נחשוב קצת שעל ידי הפעולות שלנו כאן, אנחנו משפיעים על הגורלות של כל העולם. אני מוכן לחתום ולהיות ערב לכך.

אנחנו רוצים להתאחד, משתדלים להתאחד, ובזה מָטים את העולם לכף זכות. כי הרי הוא בפני עצמו חסר צורה, חומר דומם, אין לו כוחות. ואנחנו נמצאים כמה מדרגות גבוה יותר, בדרגת אדם, המשתוקק להפוך להיות דומה לבורא. זאת הסיבה שגורלו של העולם הוא בידיים שלנו. ולכן כדאי לאדם להגיע לכנס כזה, להיקלע לתנאים השונים מהתנאים הביתיים שלו. החישוב הזה הוא גם כן הכרחי, כי הרי האדם מקבל את הזכות להשפיע על כל העולם, על גורלו.

היה נדמה, מה אנחנו מהווים בפני עצמנו? ובכל זאת, הבורא בחר דווקא באנשים אלה, בכך שנתן להם הזדמנות ורצון להגיע לכאן למען האיחוד. אין זה פשוט, ולכן אני מכבד כל אחד מהנוכחים על כך שהבורא בחר בו ונתן לו כוחות. ועוד אני מכבד אותו עבור הרצון, הנכונות להגיע ולהשקיע את כל כולו. כל אחד שנמצא כאן הוא ענק ומיוחד. וכך אנחנו צריכים להתייחס זה כלפי זה.

צריך להעריך את ההזדמנות המיוחדת הזאת להשפיע על הגורל האישי ועל גורלו של העולם. ולא משנה שאנחנו בעצמנו בקושי תופסים את חשיבות הרגע. בכל זאת על ידי הרצון הפשוט והנאיבי שלנו, אנחנו מתקנים את העולם. ולכן אני מאוד ממליץ לכם לנצל באופן מקסימלי את הזמן הזה, כדי שכל אחד בתוכו יפתח במקצת את ליבו וירצה להתאחד עם האחרים. כי הרי התאספו כאן באמת אנשים מיוחדים. אז בואו נשתדל.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס "מתחברים בערבה", 30.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
אני לא קוסם, אני רק לומד
האם כנס קבלי משפיע על תיקון העולם?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest