דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האימא המאושרת של 7 מיליארד תינוקות

האימא המאושרת של 7 מיליארד תינוקות

שאלה: אם אני מקבל רצונות זרים כמו שלי, זה אומר שיחד עם התענוגים שלהם, אני מקבל גם את כל הייסורים שלהם עבור כל האנושות?! באתי לקבל תענוג שמימי, ובשביל מה לי ייסורים מיותרים…

תשובתי: אתה לא מקבל ייסורים זרים, אלא רצונות. כיצד אתה יכול ליהנות כשאתה ממלא רצונות זרים אם תחילה הם לא יהיו ריקים? אתה צריך להרגיש את הריקנות שלהם. וזה מובן שלא נעים שיהיו ברשותך רצונות ריקים. אך אם אתה מקבל אותם כדי למלא, אז אתה שׂמח על כך שהם ריקים! זה אומר שיש לך הזדמנות למלא אותם!

זה דומה לאימא ששׂמחה שהכינה כל כך הרבה אוכל והילד רעב ואוכל טוב. לכן אין כאן שום ייסורים אלא רק תענוג אחד גדול! כאילו שלפניך נמצאת סעודה טובה ואתה מעורר בתוכך תיאבון לפני האוכל, כי הרי זה הדבר היחיד שחסר לך, כדי לקבל אותה.

האור נמצא במנוחה מוחלטת, אנחנו נמצאים באוקיינוס של אור. ככל שתקבל מאחרים יותר כלים – רצונות ריקים, כך תוכל למלא בהם יותר אור, וכל המילוי הזה יהיה שלך! זאת מלמדת אותך חכמת הקבלה, "החכמה איך לקבל" מילויים. אתה, בדומה לאימא שיש לה 7 מיליארד תינוקות רעבים, ויש לך חלב בשפע עבור כולם, כל אור אין סוף. אתה מתאר לעצמך איזה תענוג זה?!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "החירות", 17.12.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest