דף הבית / חינוך, ילדים / השיטה הנכונה להוראה

השיטה הנכונה להוראה

שאלה: מניסיונך, איך מורה יכול לדעת מה החיסרון של התלמידים?

תשובתי: על המורה לבנות בתלמידים את החיסרון, את הרצון למה שהוא רוצה לתת להם. זה חלק מהמקצוע, אחרת הם לא ירצו לשמוע כלום. אני צריך לספר להם על משהו בהיסטוריה, בגיאוגרפיה, לא משנה, הכול כהכנה לדיון ביניהם. הם יענו על מספר שאלות ויתחברו על ידי זה יחד ויבינו את החומר. וכך יעזרו אחד לשני, כמו שכתוב "איש את רעהו יעזורו" (ישעיהו מ"א, ו'). לא חשוב על מה מדובר, העיקר לעורר בהם את התלות זה בזה, והנושא עצמו יכול להיות כל דבר.

 

מתוך ישיבת כתבים, 31.8.2021

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest